* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Uwarunkowania Rynkowe Rozwoju Mikro i Małych Przedsiębiorstw2009-04-06 14:19:03Zakres tematyczny konferencji to:1. zarządzanie innowacjami w mikro i małych przedsiębiorstwach,2. systemy finansowania mikro i małych przedsiębiorstw,3. strategie tworzenia i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw na rynku krajowym oraz międzynarodowym,4. systemy informacji i oceny w mikro i małych przedsiębiorstwach,5. zarządzanie ryzykiem w mikro i małych przedsiębiorstwach. |
![]() |
A gdybym stracił pracę, to...2009-01-05 11:39:07„To podnosiłbym swoje kwalifikacje”, to brzmi paradoksalnie, ale i mądrze. Takie rozwiązanie podpowiada dr Sławomir Banaszak wykładowca uniwersytecki z Poznania w wywiadzie dla Gazety Wyborczej. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Najserdeczniejsze życzenia2008-12-18 11:56:52Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, pod żywą choinką dużo prezentów, a w gorących sercach wiele sentymentów. |
Szkolenia negocjacje Płock, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.