* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
ZFŚS w 2025 r. po zmianach, najnowsze orzecznictwo oraz wyjaśnienia MFINFOBIZTECH Sp. z o.o.Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych jest tworzony z odpisów, które pracodawca ma obowiązek przekazywać na ten cel w zależności od liczby zatrudnianych osób. Główny cel szkolenia to zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia i rozliczania ZFŚS Termin: 2025-07-22 - 2025-07-22 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Opisy stanowisk pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji. Termin: 2025-12-03 - 2025-12-03 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak rozwija się Twoja kariera?2009-01-02 14:59:38Czy przystąpiłeś już do noworocznego realizowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego? Jeśli nie i jeśli nawet nie przygotowałeś planu działania to jeszcze nic straconego – styczeń to doskonały miesiąc na analizę swojej dotychczasowej kariery zawodowej i stworzenie dalszego planu rozwoju. |
![]() |
IT Days2008-03-09 13:36:03
|
|
„Pracodawcy niechętnie redukują kadry”2009-07-30 11:35:37Okazuje się, że większość przedsiębiorstw niechętnie decyduje się na redukcję kadr. Pracodawcy natomiast wskazują na nadmiar pracowników „niewykwalifikowanych” i niedobór specjalistów - wynika z raportu KPMG o rynku pracy przedstawionego na wtorkowej konferencji prasowej. |
|
Dom czy praca czyli praca w domu2009-08-17 12:05:28Każdy, kto rozpoczyna karierę zawodową, staje przed pytaniem: gdzie chciałby pracować? I nie o rodzaj stanowiska tu idzie. Tradycyjnie pracuje się w siedzibie firmy. Jednak często spotkać można oferty z kuszącym tytułem: "Praca w domu". Co kryje się pod tym pojęciem? |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia HR Gdańsk, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.