* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka2008-11-14 11:55:37Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty. |
|
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
![]() |
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Kurs PHP. Wstęp do programowania w języku skryptowym2008-03-21 12:51:05Celem tego kursu nie jest przekazanie wiedzy encyklopedycznej na temat PHP, ale praktycznych porad, które każdemu pozwolą na tworzenie ciekawych i funkcjonalnych aplikacji. Dlatego na początku powiedzmy tylko, że PHP (akronim rekursywny „PHP: Hypertext Preprocessor”) to język skryptowy wykonywany po stronie serwera (przez co oferuje większe możliwości niż np. JavaScript) o składni podobnej do C/C++, za pomocą którego tworzymy zaawansowane programy wykorzystywane głównie na stronach WWW. |
![]() |
Szkolenia szkolenia Dźwirzyno, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.