* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Wakacje z językiem obcym2008-07-07 14:29:14Już od kilku lat na rynku w kraju dostępne są kolonie letnie z językiem obcym. Dzieci w różnym wieku podczas letniego wypoczynku mają zagwarantowane indywidualne konsultacje z lektorami oraz grupową naukę języka na adekwatnym dostosowanym do umiejętności poziomie. |
![]() |
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
![]() |
Szkolenia hobbystyczne: hobby i praca.2009-06-25 15:13:01Nasza pasja - czynność wykonywana w czasie wolnym od obowiązków dla relaksu. Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie, albo też z zarobkiem — głównym celem jednak pozostaje przyjemność płynąca z uprawiania hobby. |
![]() |
Akcja Dajemy Szansę2009-08-25 12:14:08W sierpniu 2009 roku ruszyła akcja „Dajemy szansę”. Celem akcji jest wsparcie programu Równe Szanse Fundacji im. Stefana Batorego, dzięki któremu co roku ponad 1000 uczniów szkół ponadpodstawowych z małych miejscowości i niezamożnych środowisk otrzymuje stypendia umożliwiające dalszą naukę i przygotowanie się do studiów. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia zarządzanie Włocławek, Lubuskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.