* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
A gdybym stracił pracę, to...2009-01-05 11:39:07„To podnosiłbym swoje kwalifikacje”, to brzmi paradoksalnie, ale i mądrze. Takie rozwiązanie podpowiada dr Sławomir Banaszak wykładowca uniwersytecki z Poznania w wywiadzie dla Gazety Wyborczej. |
![]() |
Studia Turystyczne edukują nowych fachowców branżowych2008-09-24 13:24:26Stanowczy wzrost zainteresowania branżą turystyczną przez organizacje najwyższego szczebla państwa polskiego przyczynił się także do zwiększonej obserwacji tego sektora ze strony młodych ludzi studiami, kursami, czy też szkoleniami z zakresu turystyki. |
![]() |
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
![]() |
Uczelnie XXI wieku2008-06-10 13:57:34W dzisiejszych czasach na prestiż wyższych uczelni składa się wiele czynników. Na pierwszym miejscu jest oczywiście profesjonalnie przygotowana kadra, w drugiej kolejności standardy jakie spełniają budynki i wyposażenie, kolejny aspekt to aktywna współpraca z uczelniami zza granicy, aż po wprowadzania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych polepszających jakość kształcenia. |
![]() |
Angielski szybko i skutecznie2009-06-04 13:39:24Angielski szybko i skutecznie. Pobierz darmowe lekcje i przekonaj się jakie to proste! W zestawie: podręcznik, pliki mp3 i karaoke. Sprawdź - to działa! |
Szkolenia pracy Żylicze, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.