* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Lubisz sprawdzać swoją wiedzę?2009-02-02 11:17:16Chcesz zdobyć ciekawy, płatny staż w międzynarodowej firmie? A może kuszą Cię ciekawe nagrody? Ruszyła właśnie V jubileuszowa edycja konkursu podatkowego Moneta Aurea oraz III edycja konkursu wiedzy o audycie, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej – Moneta Platina. |
![]() |
11. Targi Edukacyjne w Krakowie 18-20 marca 20092009-01-12 12:41:10Szanowni Państwo, Zapraszamy do organizacji seminariów, warsztatów, wykładów, paneli dyskusyjnych podczas 11. Targów Edukacyjnych w Krakowie. |
![]() |
Nie przegap Targów Event2009-09-03 12:28:26W jaki sposób i gdzie najlepiej zorganizować konferencję lub wydarzenie określane jako event? Co aktualnie oferuje nam polski rynek eventowy? Nie tylko tego będzie można się dowiedzieć podczas nowych targów eventowych w Warszawie. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się już w dniach 6-8 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c. |
![]() |
JAKIE ZARAZKI CZYHAJĄ NA KLAWIATURZE?2009-09-11 12:19:34W Opolu wybuchła awantura, a powodem tego zdarzenia był fakt używania zabrudzonych klawiatur w tamtejszych szkołach. Z komputerów i ich klawiatur korzysta kilka, kilkanaście osób dziennie bez wcześniejszego ich czyszczenia. Nie jest to jednak dziwne, ponieważ mało, kto wie, jakie zagrożenia czyhają |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia Excel Rzeszów, Zachodniopomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.