* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
![]() |
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
![]() |
Gdzie organizować konferencje?2008-02-12 19:08:16Miejsca w których organizowane są konferencje czy szkolenia nie muszą być jedynie salami wykładowymi w dużych miastach. Konferencje |
![]() |
Egzamin gimnazjalny 20112010-08-20 10:27:44Mimo, że do egzaminu gimnazjalnego jeszcze daleko, to już pojawiają się różnego rodzaju pogłoski o zmianach w jego przebiegu. Póki co Centralna Komisja Egzaminacyjna podała do publicznej wiadomości komunikat następującej treści. |
![]() |
Konsultant ślubny-profesjonalne i kompleksowe przygotowanie ślubu.2009-07-01 10:42:54W Stanach Zjednoczonych konsultanci ślubni już od wielu lat cieszą się wielką popularnością wśród Młodych Par, dlatego też w Polsce obserwuje się coraz większe zainteresowanie tą profesją. Wbrew pozorom, konsultanci ślubni także na polskim rynku usług weselnych obecni są już od kilku lat. Znany film „Powiedz tak” w roli głównej z Jennifer Lopez czy program telewizyjny o konsultance ślubnej zaznajamia nas ze specyfiką tego niezwykłego zawodu… |
![]() |
Szkolenia zamówienia publiczne Augustów, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.