* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Odrzucenie części nowelizacji ustawy medialnej dotyczącej Internetu to dobre rozwiązanie2011-03-18 09:05:31Pracodawcy RP z satysfakcją przyjmują kroki podjęte przez premiera Donalda Tuska mające na celu wykreślenie zapisów dotyczących internetu i zamieszczania w nim plików wideo. |
![]() |
Praca z urzędów pracy2009-06-25 13:24:52Z sondażu przeprowadzonego przez rynekpracy.pl wynika, iż zaledwie 3.9 % badanych korzysta z urzędów pracy podczas szukania zatrudnienia dla siebie. To skandalicznie mało! |
![]() |
Dla kogo praca?2009-08-07 12:21:43Każdy, kto choć raz spróbował swoich sił w jakiejkolwiek pracy wie, że powinna ona dawać satysfakcję, ale oprócz tego pieniądze, które są niezbędne do życia na przyzwoitym poziomie. Ten, kto szukał pracy w swoim zawodzie rozumie, że niełatwo jest ją znaleźć, a jeśli się już znajdzie niekoniecznie wynagrodzenie spełni nasze oczekiwania. |
![]() |
Szkolenia rozliczanie projektów unijnych Ustroń, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.