* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
E-edukacji, czy faktycznie dla wszystkich?2008-11-17 11:04:40E-edukacja zagnieździła się już mocna w świadomości społeczeństwa polskiego. O e-learningu wiedzę posiadają już nie tylko firmy korporacyjne, które korzystały z tej formy nauczania już od początku jej istnienia na rynku polskim, stosowną wiedzę mają także studenci, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, gimnazjalnych i osoby prywatne wkraczające nierzadko po raz drugi na rynek pracy. |
![]() |
Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?2008-07-17 13:12:29„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e |
![]() |
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"2008-06-16 14:16:07Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie. |
Szkolenia prawo pracy Stare Jabłonki, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.