* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
ISO Silesia 2009, zarządzanie jakością w firmach i instytucjach województwa śląskiego2009-10-05 14:49:11Czy standard ISO jest nadal żywy, czy warto nadal wdrażać rozwiązania oparte na jego logice? |
![]() |
Studia zaoczne2010-01-04 10:52:21Każdy młody człowiek, który kończy szkołę średnią, staje przed wieloma dylematami, które decydują o jego dalszej przyszłości. Jednym z takich jest obok wyboru kierunku studiów, wybór trybu nauki. Mimo iż ogromną popularnością w dalszym ciągu cieszą się studia dzienne, coraz więcej osób decyduje się na studia zaoczne. |
![]() |
5 marca - koniec promocji na szkolenie z ochrony środowiska2010-02-28 19:16:525 marca to ostatni dzień, w którym z 25% rabatem możesz zgłosić udział w szkoleniu "Opłaty i kary pieniężne w ochronie środowiska. Aspekty Prawne i Podatkowe. |
|
Polacy zadłużają się na potęgę2010-03-05 10:12:08Pod koniec ubiegłego roku wartość przeterminowanych płatności Polaków wyniosła 14,31 mld zł. W ciągu roku kwota zaległych płatności wzrosła o ponad 76%, a przeciętne spóźnienie w opłacie to 180 dni. Jednocześnie oszczędności posiada tylko co trzecia rodzina, a 40% gospodarstw domowych spłaca kredyty |
![]() |
Szkolenia projekty unijne Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.