* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Badania rynku pracy w Wielkopolsce2008-08-18 11:33:02Doradcy zawodowi Fundacji Aktywności Lokalnej podkreślają, że wybierając swoje miejsce zawodowe należy kierować się własnymi predyspozycjami zawodowymi. Następnie należy poznać otaczający nas rynek pracy. W tym celu Fundacja Aktywności Lokalnej postanowiła zbadać jak się ma rynek pracy w Wielkopolsce, w okresie lipiec/sierpień. |
|
Odrzucenie części nowelizacji ustawy medialnej dotyczącej Internetu to dobre rozwiązanie2011-03-18 09:05:31Pracodawcy RP z satysfakcją przyjmują kroki podjęte przez premiera Donalda Tuska mające na celu wykreślenie zapisów dotyczących internetu i zamieszczania w nim plików wideo. |
![]() |
Przygotowanie i promocja konferencji.2008-02-12 19:15:43Jak przygotować imprezy typu konferencja . Na co zwrócić szczególną uwagę, dobór miejsca oraz niezbędne wyposażenie. Sposoby promocji konferencji. |
![]() |
Szkolenia informatyczne pracowników2009-06-05 12:45:09Odpowiednie wykorzystanie narzędzi informatycznych daje duże korzyści całemu przedsiębiorstwu. |
![]() |
Nowe zasady egzaminu na prawo jazdy2009-06-17 16:05:37Ministerstwo Infrastruktury wprowadziło pakiet zmian związanych z zasadami zdawania egzaminów na prawo jazdy. Egzamin na prawo jazdy będzie trwał krócej. Nowe zasady przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy pozwolą na skrócenie części praktycznej z 40 minut do 25 minut. |
Szkolenia księgowość Mrągowo, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.