* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Praca z celem2010-01-19 16:09:05WYKORZYSTAJ EFEKTYWNIE ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE W FIRMIE Właśnie zostałeś menedżerem portalu internetowego. Udało Ci się pozytywnie przejść całą rekrutację i od poniedziałku będziesz zarządzał projektem i zespołem. Prezes wyznaczył Ci cele na 2010 rok: 1 mln zł zysku i oglądalność na poziomie 2 mln użytkowników miesięcznie w grudniu. Co teraz robić? Od czego zacząć? Jak postępować, żeby na koniec roku pokazać prezesowi raport z realizacji celów? Właśnie na te pytania odpowiem w tym artykule. Opiszę krok po kroku co robić, opierając się na własnych doświadczeniach z prowadzenia podobnych projektów. |
|
Konferencja - Zarządzanie kapitałem ludzkim u progu powrotu koniunktury2010-02-23 13:30:32z cyklu „Pozytywny wizerunek organizacji” Warszawa, Centrum Konferencyjne „Zielna”, 21 kwietnia 2010 |
![]() |
Zarządzanie czasem w rodzinie2010-03-26 15:20:51Jak zarządzać swoim czasem i z powodzeniem działać, kiedy wychowuje się dzieci? |
![]() |
Zapraszamy do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU 15 przedstawicieli administracji publicznej w seminarium:2010-04-15 13:41:35POWIATOWE I GMINNE SIECI SZEROKOPASMOWE |
![]() |
Szkolenia kierowanie zespołem POZNAŃ, Wielkopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.