* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nauczyciele i informatycy dostaną podwyżki2008-11-12 10:37:03Mimo kryzysu finansowego, który już dotyka nasz kraj, są zawody, w których można spodziewać się znaczącego wzrostu wynagrodzeń. |
![]() |
Szkoły stawiają na e-learning2008-10-27 10:40:54E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy. |
![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START2008-03-13 14:23:35Uczestnikami projektu „SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START” (finansowany z EFS) mogą być kobiety, które przez dłuższy okres nie podejmowały zatrudnienia a od zawsze marzyły o prowadzeniu własnego biznesu. Projekt umożliwia wprowadzenie takich projektów w życie. |
|
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
Szkolenia biznes Zielona Góa, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.