* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
AutoprezentacjaWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nasze katalogi w Rzeczpospolitej2008-04-30 14:33:39Niedawno poinformowaliśmy Państwa o pierwszych urodzinach katalogu www.szkolenia24h.pl, który to wchodzi w skład grupy katalogów internetowych "Grupa24h" czyli noclegi24h.pl, konferencje24h.pl, turystyka24h.pl, kursy24h.pl. |
![]() |
Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG2009-07-24 15:03:12„To była mieszanka zaskoczenia i niedowierzania”- tak Jens Zimmermann, Zarząd Staufen AG, opisuje pierwsze reakcje na katastrofalną sytuację gospodarczą końcówki ubiegłego roku. Ponad 50 gości z zainteresowaniem śledziło jego opis dotychczasowego przebiegu kryzysu gospodarczego w ramach merytorycznego dialogu w siedzibie firmy Staufen- zamku w Köngen. Zgodnie z mottem: ”Z sukcesem przez kryzys” – przedmiot tego spotkania dalece wykraczał poza czysty opis sytuacji obecnej. Spotkanie postawiło sobie za cel wykazać, jakie możliwości oferują nowoczesne metody zarządzania, które pozwalają w sposób optymalny dostosować się do zmieniających się warunków na rynku konkurencji i wyjść wzmocnionym z kryzysu. |
![]() |
Akcja Dajemy Szansę2009-08-25 12:14:08W sierpniu 2009 roku ruszyła akcja „Dajemy szansę”. Celem akcji jest wsparcie programu Równe Szanse Fundacji im. Stefana Batorego, dzięki któremu co roku ponad 1000 uczniów szkół ponadpodstawowych z małych miejscowości i niezamożnych środowisk otrzymuje stypendia umożliwiające dalszą naukę i przygotowanie się do studiów. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci2009-10-27 11:13:23Warszawa, 27 października 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce zarządza obiektami marki Sheraton, Le Meridien Bristol i Westin Warsaw organizuje cykl warsztatów dla branży turystycznej i organizatorów spotkań na temat swojej globalnej oferty. W warsztatach wezmą udział eksperci sieci z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo podczas warszatów będzie można wygrać atrakcyjny pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Le Meridien w Splicie w Chorwacji. |
![]() |
Szkolenia bhp Stary Folwark, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.