* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia First Minute - Last Minute2008-12-19 12:35:14Rynek szkoleń w Polsce zrobił się bardzo gęsty. Firmy prześcigaj się w tworzeniu coraz to nowszych szkoleń, bardziej specjalistycznych, bardziej szczegółowych, bardziej spersonalizowanych. Okazuje się, że nawet dostatecznie dopasowane szkolenie może mieć problem ze znalezieniem odbiorców. Lepszą rek |
![]() |
Rozwój osobisty: marzenia + pozytywne nastawienie = sukces2008-03-28 13:04:02Człowiek jest tak zmyślnie skonstruowaną istotą, iż ciągle może zdobywać nową wiedzę, doskonalić umiejętności oraz rozwijać swoje pasje. I rzeczywiście wśród nas są z pewnością tacy, o których mówi się, że żyją pełnią życia. To oni mają ochotę poznawać nowe trendy w modzie, w kulturze masowej, to |
![]() |
Środki unijne dofinansownanie na e-learning2009-05-29 12:05:45W latach 2007 - 2013 na szkolenia pracowników przedsiębiorstw dostępne będzie w Polsce ponad 2 mld euro. To znacznie więcej niż w działaniu ukierunkowanym na innowacyjne inwestycje. Ponadto sami przedsiębiorcy będą mogli samodzielnie ubiegać się o dofinansowanie szkoleń i studiów dla swoich pracowni |
![]() |
Szkolenia informatyczne pracowników2009-06-05 12:45:09Odpowiednie wykorzystanie narzędzi informatycznych daje duże korzyści całemu przedsiębiorstwu. |
![]() |
Praca z urzędów pracy2009-06-25 13:24:52Z sondażu przeprowadzonego przez rynekpracy.pl wynika, iż zaledwie 3.9 % badanych korzysta z urzędów pracy podczas szukania zatrudnienia dla siebie. To skandalicznie mało! |
![]() |
Szkolenia zus Jarosławiec, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.