* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
![]() |
Jak rozwija się Twoja kariera?2009-01-02 14:59:38Czy przystąpiłeś już do noworocznego realizowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego? Jeśli nie i jeśli nawet nie przygotowałeś planu działania to jeszcze nic straconego – styczeń to doskonały miesiąc na analizę swojej dotychczasowej kariery zawodowej i stworzenie dalszego planu rozwoju. |
![]() |
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
![]() |
Wszędobylski edutainment2008-07-08 11:56:27Dzięki popularności mediów elektronicznych, gier komputerowych, Internetu, oraz urządzeń mobilnych rośnie również popularność edutainment – jest on coraz częściej wykorzystywany do przekazu wiedzy i umiejętności w najróżniejszych obszarach aktywności społecznej, zarówno w ramach edukacji nieformalnej, jak i poważnych szkoleń zawodowych. |
![]() |
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
Szkolenia bhp Cypr-Pafos, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.