Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Zasady prowadzenia sekretariatu

  • Termin: 2024-04-17 - 2024-04-17
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu

Sekretariat to serce całej organizacji. Sekretarka często załatwia sprawy „na wczoraj” i „niemożliwe do załatwienia”, działa w dużym stresie pod presją. W pracy sekretarki czy asystentki wymagany jest profesjonalizm. Im szerszy jest zakres obowiązków szefa, tym wyższe kwalifikacje powinna posiadać osoba pracująca w sekretariacie.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w budowaniu wizerunku organizacji, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie prowadzenia i obsługi sekretariatu.

Szczególny nacisk zostanie położony na podniesienie kompetencji interpersonalnych w zakresie:

  • prowadzenia profesjonalnego sekretariatu
  • komunikacji bezpośredniej i telefonicznej
  • zarzadzania priorytetami i eliminacji pożeraczy czasu
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do sekretarek, sekretarzy, asystentek i asystentów.

Program szkolenia

  1. Profesjonalny sekretariat – zasady prowadzenia
    • rola sekretariatu – budowanie wizerunku i tożsamości organizacji
    • główne cele i zadania wykonywane w sekretariacie
    • ubiór, zachowanie, kultura osobista, powitanie, towarzyszenie
    • jakość i standardy obsługi w profesjonalnym sekretariacie
    • small talk w rozmowach biznesowych - tematy wskazane i zakazane
  2. Komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji
    • reguły i zasady dotyczące dobrej komunikacji ustnej i pisemnej
    • przekaz niewerbalny i jego znaczenie w pracy sekretarki
    • bariery komunikacyjne - zakłócenia w przekazywaniu informacji
    • techniki aktywnego słuchania: kontakt wzrokowy, dopytywanie, potwierdzanie
    • umiejętności komunikacyjne w praktyce– co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  3. Rola pogłosek i plotek w pracy sekretariatu
  4. Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych - rozmowa telefoniczna z pozycji osoby dzwoniącej
    i odbierającej - telefoniczny savoir-vivre w praktyce
    • budowanie wizerunku własnego i organizacji podczas rozmowy telefonicznej
    • treść wypowiedzi
    • sposób mówienia dykcja, intonacja, ton głosu
    • szybkość mówienia
    • kontrola emocji w trakcie rozmowy telefonicznej
  5. Planowanie czasu pracy
    • krzywa wydajności
    • reguła 60/40
    • plan dnia
    • rezerwacja czasu na czynności nieprzewidziane
    • kontrola realizacji zadań - przeniesienie spraw zaległych
    • ustalenie priorytetów - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności - Zasada Eisenhowera
    • złodzieje czasu i sposoby na ich eliminacji
  6. Asertywność - sposób radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • zachowanie dystansu emocjonalnego
    • dostosowywanie sposobów rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych do osobowości rozmówcy oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły– ćwiczenia praktyczne – zasada FUO
    • obrona przed manipulacją i próbą wyłudzenia informacji
  7. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym
i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną
  • Testy diagnostyczne
  • Symulacje sytuacji trudnych występujących w sekretariacie i przećwiczenie sposobów radzenia sobie w takich sytuacjach
  • Warsztaty - ćwiczenia praktyczne
  • Scenki tematyczne umożliwią praktyczne przećwiczenie codziennych zachowań występujących w sekretariacie
  • Prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami
  • Dyskusje moderowane, których celem jest rozwiązanie trudnych sytuacji związanych z omawianymi zagadnieniami
  • Sesje pytań

 Termin i miejsce szkolenia

  • 22.03.2024, szkolenie online
  • 17.04.2024, szkolenie online
  • 10.05.2024, szkolenie online
  • 14.06.2024, szkolenie online
Cena szkolenia

790 PLN*/szkolenie stacjonarne

 

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnienie z VAT.

Informacje i zgłoszenia:

tel.: (22) 250 12 12

fax: (22) 250 12 13

infobiztech@infobiztech.pl

 

 

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-05-10 - 2024-05-10
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-06-14 - 2024-06-14
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MS Excel – średniozaawansowany
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy.

Excel dla kadrowych
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędną w pracy kadrowego i księgowego funkcjonalnością Excela.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości.

Związki zawodowe
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Rola związków w procesie zwolnień, czasu pracy. Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr, przedstawicieli załóg. Główny cel szkolenia to zapoznanie uczestników z zasadami współpracy pracodawców ze związkami zawodowym.

Wypadki przy pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z obowiązkami oraz praktyką sporządzania dokumentacji  z ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy z uwzględnieniem typowych nieprawidłowości występujących (...)

Społeczny Inspektor Pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Podstawowym aktem prawnym regulującym działalność społecznej inspekcji pracy jest ustawa z dnia 24.06.1983 r. o społecznej inspekcji pracy. Uregulowania dotyczące działalności SIP znajdują się także w przepisach ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

MS Outlook
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie cech i funkcjonalności programu Microsoft Office Outlook. MS Outlook pomaga w tworzeniu procedur porządkujących takie zasoby, jak kontakty i informacje. Stanowi doskonały wstęp do wsp

MS Excel – podstawowy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

MS Excel - podstawowy - arkusze, pliki, formuły Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy z programem MS Excel. Uczestnicy poznają metody tworzenia tabel, wykresów, kalkulacji oraz organizowania (...)

Centralny rejestr umów
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Od 1 lipca 2022 roku informacje w rejestrze umów – systemie teleinformatycznym prowadzonym przez Ministra Finansów- mają być zamieszczane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od (...)

Kodeks Spółek Handlowych - NOWELIZACJA
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane do kadry zarządzającej, członków zarządu i działów finansowych.

VAT - praktyka stosowania
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Cel szkoleniaSzkolenie jest skierowane do głównych księgowych, kierowników i pracowników działów księgowości. Program szkoleniaZmiany w zakresie odliczania podatku naliczonego w odniesieniu do (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zasady prowadzenia sekretariatu, Szkolenie Firmowe, Firmowe, Firmowe, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, pracownik biurowy, pracownik biurowy, pracownik biurowy, sekretariat, sekretariat, sekretariat, zarządzanie biurem, zarządzanie biurem, zarządzanie biurem, autoprezentacja, autoprezentacja, autoprezentacja, rozwój osobisty, rozwój osobisty, rozwój osobisty, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie sobą w czasie, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.