Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA PRACY
JAK ZDĄŻYĆ ZE WSZYSTKIM?
1 DZIEŃ (8H)
DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:
PROGRAM SZKOLENIA:
I REJESTROWANIE BUDŻETU CZASU
II KRĄG REGUŁ ZARZĄDZANIA CZASEM
formułowanie celów wg reguły SMART
2. Planowanie
3. Podejmowanie decyzji
4. Realizacja i organizacja
5. Kontrola
III ZARZĄDZANIE CZASEM – 20 POMOCNYCH UWAG
IV PYTANIA UCZESTNIKÓW, PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
SZKOLENIE OTWARTE - STACJONARNE
(Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)
Czas trwania: 1 dzień * 8h (09.00-17.00)
Ilość osób: 1 - 8
CENA REGULARNA: 990 PLN netto/osoba
CENA FIRST MINUTE: 890 PLN netto/osoba (*)
(*) - rabat 10% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem
CENA OBEJMUJE:
• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• obiad
• serwis kawowy całodzienny
• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
SZKOLENIE OTWARTE - LIVE ONLINE
Czas trwania: 1 dzień * 6h (09.00-15.00)
Ilość osób: 1 - 8
CENA REGULARNA: 890 PLN netto/osoba
CENA OBEJMUJE:
• intensywne WARSZTATY ONLINE z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• przygotowanie techniczne do pracy online
• dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc
w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
EVOLVO Szkolenia & Coaching
MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY
tel. 12 445 62 91
Zapraszamy Państwa także na inne szkolenia, które realizujemy w najbliższym czasie w Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Warszawie:
KOMPETENCJE HANDLOWE |
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta: nowoczesne techniki sprzedaży |
Psychologia kontaktu z klientem: wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta |
Telefoniczna sprzedaż produktów i usług: nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta: trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, |
reklamacjami oraz negatywnywnymi emocjami klientów |
Negocjacje w biznesie.Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne w praktyce |
Windykacje: skuteczne prowadzenie rozmów i negocjacje z dłużnikami |
Jak stworzyć skuteczną prezentację handlową w Power Point?
|
KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE |
Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie: techniki i narzędzia menedżera |
Jak przygotować i przeprowadzić rozmowę oceniającą? |
Motywowanie podległego zespołu |
Menedzer w roli coacha |
Metody rekrutacji i oceny kandydatów do pracy. |
Zarządzanie konfliktem: jak rozwiązywać konflikty w zespole? |
Zarządzanie zmianą: jak skutecznie wprowadzać i przekonywać do zmian w organizacji? |
Mobbing: identyfikowanie zjawiska mobbingu oraz przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy |
Efektywne prowadzenie spotkań i zebrań z pracownikami |
Stres, work-life balance, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. Trening dla menedżerów
|
KOMPETENCJE OSOBISTE |
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem |
Zarządzanie emocjami |
Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. "trudnymi ludźmi" |
Skuteczna komunikacja interpersonalna |
Zarządzanie czasem. Jak zwiększyć efektywność osobistą? |
Budowanie stabilnego poczucia własnej wartości.EVOLVO SZKOLENIAJak odkryć nowe perspektywy - poznać swoje mocne strony,osiągnąć wyższy poziom niezależności,wiary w siebie i we własne umiejętności? Jak zwiększyć swój potencjał zawodowy i świadomie z niego korzystać? Także w wersji WARSZTATY ONLINE |
|
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.EVOLVO SZKOLENIASzkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA.Także w wersji LIVE ONLINE |
|
Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmiEVOLVO SZKOLENIAJak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i wyznaczać granice?... TAKŻE ONLINE |
|
Zarządzanie czasem i organizacja pracy.EVOLVO SZKOLENIAPraktyczne warsztaty zarządzania sobą w czasie.Jak zdążyć ze wszystkim? TAKŻE ONLINE |
|
Skuteczna komunikacja interpersonalnaEVOLVO SZKOLENIAO sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji. TAKŻE ONLINE |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Zarządzanie czasem i organizacja pracy., Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, rozwój osobisty, zarządzanie sobą w czasie, interpersonalne, motywacja, Kraków. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.