Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-11-24

Było:1750zł

Jest:1490zł

Podstawowe informacje

Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się

  • Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1390.00 zł
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROGRAM SZKOLENIA

 

 

 

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

·         Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi

·         W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie

·         Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi

 

W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

·         Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?

·         Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?

·         Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

 

CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?

·         „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?

·         „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?

 

INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?

·         Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?

·         Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?

·         Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?

·         Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?

 

TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI  – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ

·         Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych

·         Różnice wynikające z negatywnych nastawień

·         Różnice wynikające z różnych wartości

·         Różnice tkwiące w strukturze sytuacji

·         Różnice wynikające z różnych interesów

·         Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?

 

TYPY ROZMÓWCÓW

·         W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?

 

JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

·         Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?

·         Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?

·         Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”

 

 

Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia

 

Metody szkoleniowe

zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:

Ø  Dyskusje.

Ø  Praca w grupach.

Ø  Testy autodiagnostyczne

Ø  Scenki z wykorzystaniem kamery

Ø  Case studies

 

 

Rozkład godzinowy:

pierwszy dzień: 10:00 – 17:00

drugi dzień: 09:00 - 16:00

  • HOTEL IBIS CENTRUM
  • 00-876 Warszawa, Al. Solidarności 165
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2019-10-24 - 2019-10-25
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1390.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Controlling logistyki
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu zapoznanie się z możliwościami wykorzystania narzędzi Controllingu do zarządzania logistyką firmy oraz nabycie umiejętności przetwarzania danych, definiowania wskaźników oraz interpretacji wyników.

Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się
Effect Group Sp z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zarządzanie czasem i organizacja pracy to umiejętności techniczne i można je wypracować i wytrenować. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą proste i skuteczne techniki organizacji czasu.

Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Zarządzanie zespołem logistycznym
Effect Group Sp z o.o.

Warsztat ma na celu podniesienie kompetencji kierowniczych w zakresie zarządzania zespołem logistycznym.

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej
Effect Group Sp z o.o.

Główne cele szkolenia to ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej,podnoszenie efektywności pracy oraz zwiększanie motywacji indywidualnej.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, podejmowanie decyzji, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.