Szkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń, za pomocą wprowadzania w życie cyklu zarządzania. To wszystko po to, by nadać czynnościom efektywnego (produktywnego) kształtu.
Szkolenie zarządzanie pracownikami składa się z następujących modułów, które stanowią jednocześnie kolejne kroki zarządzania pracownikami: cel, plan, przydzielanie zadań ( czyli skuteczna komunikacja), kontrola, wprowadzanie akcji korygujących. Uczestnicy ćwiczą motywowanie, precyzyjną komunikację, asertywne egzekwowanie umów oraz elementy wpływania na pracowników, aby ich praca była zgodna z założeniami.
I. Cykl zarządzania
1. Rola managera w organizacji – po co organizacji manager
2. Rola porządku w organizacji jako głównego warunku sukcesu zespołu
3. Cykl zarządzania jako gwarant osiągania sukcesu w zarządzaniu
4. Cel, Plan, Delegowanie, Kontrola – niezbędne kroki w zarządzaniu
II. Określanie celu i planowanie w pracy managera i jego pracowników
1. Dobrze określony Cel jako najdoskonalszy motywator
2. Reguła SMART (ER) – określania celu
3. Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele krótkoterminowe
4. Szacowanie i mierzenie pracy pracowników
5. Czas jako jeden z najważniejszych wskaźników efektywności pracowników
6. Planowanie pracy ( narzędzia, metody)
III. Delegowanie zadań pracownikom
1. Komunikacja ( mów do swoich pracowników i słuchaj swoich pracowników)
2. Wybierz asertywność zamiast agresji i uległości w zarządzaniu
3. Różne style delegowania pracy pracownikom w zależności od kompetencji i zaangażowania pracowników (model zarządzania sytuacyjnego Blancharda)
4. Rozpoznawanie różnych stylów komunikowania się przez pracowników
5. Budowanie relacji w zespole
IV. Motywowanie
1. Co jest motywatorem
2. Model Masłowa jako wskazówka w rozpoznawaniu potrzeb pracowników
3. Najważniejsze demotywatory w pracy
4. Po co pracownicy przychodzą do pracy
V. Kontrola
1. Kontrola nastawiona na cel
2. Rola feedbacku w procesie kontroli
3. Rola planowania w procesie kontroli
4. Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy
5. Umiejętne wykrywanie przyczyn nie realizowania celów pracy
6. Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne zarządzanie
– praca własna
– praca w parach, grupach
– analiza studiów przypadków
– filmy szkoleniowe
– odgrywanie ról i praca z kamerą
– mini wykład PowerPoint
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie
https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-zarzadzanie-pracownikami/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
|
trening- Inteligencja emocjonalnaKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia inteligencja emocjonalna jest to by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i stworzył indywidualny plan rozwoju osobistego |
|
warsztaty- Inteligencja emocjonalnaKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia inteligencja emocjonalna jest to by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i stworzył indywidualny plan rozwoju osobistego |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Trening- Zarządzanie pracownikami i współpracownikami, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, menedżerskie, kierownicze, produkcja, procesy biznesowe, Łódź. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.