Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>>
Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody pracy trenerskiej, które będą niezbędne podczas realizacji szkoleń.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do:
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. MISTRZOSTWO OSOBISTE TRENERA
• Model kompetencji trenerskich.
• Cele osobiste kontra i cele zawodowe trenera.
• Ciągły proces doskonalenia się trenera – skąd czerpać wiedzę, narzędzia, metody, kierunki poszerzania wiedzy i umiejętności.
• Co daje trenerowi informacja zwrotna – jak ją przyjąć i wykorzystać do rozwoju w pracy trenera?
• Kodeks etyki PSTB. Etyka zawodu trenera - rola i odpowiedzialność trenera za efektywność szkoleń.
• Jak nie poddać się rutynie?
• Sukces a poczucie wiary we własne możliwości.
II. BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH. METODY ANALIZY POTRZEB SZKOLENIOWYCH W ORGANIZACJI
• Ustalenie deficytu konkretnych umiejętności pracowników na wszystkich szczeblach.
• Określenie luk kompetencyjnych pracowników według najnowszych narzędzi:
III. PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA
• Ustalenie oraz przedstawienie celów szkolenia.
• Konstrukcja programu szkolenia.
• Opracowanie scenariusza szkolenia – czy zawsze jest potrzebny?
• Przygotowanie materiałów oraz ćwiczeń – podstawowe zasady.
• Przygotowanie prezentacji multimedialnej – kiedy ona jest potrzebna?
• Przygotowanie sali szkoleniowej.
• Odpowiedni dobór sali.
• Ustawienie krzeseł, flipchartu, stołu, cateringu.
• Wybór narzędzi wspierających szkolenie m.in. kolorowe kartki, posity, markery.
IV. TRENING UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH
• Jak zarządzać pierwszym wrażeniem? Rozpoczynanie szkolenia wykorzystując techniki budowania pozytywnego wizerunku. Umiejętność skupienia uwagi uczestników.
• Podstawa sukcesu - przygotowanie się do szkolenia - segmentacja słuchaczy.
• Dlaczego warto ustalić z grupą zasady współpracy. Jakie są korzyści z ustanowienia granic, a jakie konsekwencje ich braku.
• Zasady podziału przekazywanych treści na moduły według cyklu Colba: pokaż – powiedz - przećwicz.
• Zarządzanie czasem w trakcie szkolenia.
• Zasady aranżacji miejsca szkolenia i doboru efektywnych pomocy szkoleniowych.
• Zarządzanie czasem szkolenia.
• Rola podsumowań i zakończenia szkolenia.
V. METODY PRACY Z GRUPĄ
• Grupa — suma indywidualności czy homogeniczny organizm?
• Doskonalenie zarządzania procesem grupowym.
• Cechy i warunki procesu grupowego.
• Planowanie i kierowanie pracą grupy.
• Jak uczą się dorośli ? – elementy andragogiki.
• Wzbudzanie zainteresowania i angażowanie uczestników.
• Docenianie – narzędzie angażowania w pracę grupową.
• Rola trenera w kształtowaniu procesu grupowego – przywilej kontra odpowiedzialność.
VI. KOMUNIKACJA W PROCESIE GRUPOWYM
• Pytania, jako narzędzie stymulowania aktywności grupy.
• Efektywne słuchanie uczestników.
• Trzy perspektywy w komunikacji.
• Metody budowania argumentacji - stosowania języka perswazji. Metody wywierania wpływu.
• Asertywność – podstawa dobrej komunikacji.
• Pozytywna interakcja z grupą oparta na relacji dorosły-dorosły według Analizy Transakcyjnej Erica Berne'a
• Zasady dopasowania metody pracy do celu modułu lub szkolenia – praca w małych grupach, burza mózgów.
• Praca z analogią, metaforą, cytatem i humorem jako skutecznymi narzędziami komunikacji.
• Skutki dostrzegania działań pozytywnych. Za co chwalić? Jak chwalić? Zasady stosowania pozytywnego feedbacku.
• Umiejętność prowadzenia rozmowy oceniającej - kiedy negatywna ocena może być motywująca? Feedback motywujący i korygujący.
• Radzenie sobie ze stresem w pracy z grupą.
VII. METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIE SZKOLENIA INTERAKTYWNEGO - WARSZTAT TRENERSKI
• Profesjonalne kryteria budowy warsztatu narzędzi oraz metod realizacji procesu szkoleniowego trenera.
• Gry, symulacje i treningi.
• Metody i narzędzia myślenia lateralnego.
• Heurystyki – zbiór twórczych metod rozwiązywania problemów.
• Case study.
• Formy pracy indywidualnej i grupowej: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach.
• Dobór narzędzi do celu szkolenia.
• Dobór narzędzi kontra rezultaty szkolenia.
• Autorskie metody i narzędzia pracy trenera.
VIII. PRACA Z OPOREM I SYTUACJE TRUDNE
• Umiejętność posługiwania się językiem korzyści.
• Zachęcanie do rozmowy – metody angażowania uczestnika szkolenia.
• Jak trener może w sposób niezamierzony prowokować trudne sytuacje?
• Jak pracować z negatywnym nastawieniem do szkolenia - budowanie pozycji.
• Metody pracy, kiedy w grupie są koalicje - sposoby pozyskiwania sojuszników.
• Radzenia sobie z konfliktem w grupie - elementy zarządzania konfliktem.
• Sposoby rozładowywania napięć w grupie.
• Katalog trudnych sytuacji szkoleniowych.
• Praktyczne ćwiczenia w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych.
IX. WARSZTAT MISTRZA - SESJA FEEDBACKOWA
W trakcie sesji feedbackowej każdy z uczestników poprowadzi fragment szkolenia zgodnie z cyklem Colba. Osoby nie prowadzące w danym momencie szkolenia będą odgrywały uczestników.
Wystąpienie zostanie nagrane, a następnie odtworzone tak by mógł je ocenić sam występujący, a także pozostali uczestnicy. Analiza zakończy się pogłębionym feedbackiem trenera prowadzącego.
• Modelowanie procesu szkoleniowego w wybranym obszarze
• Próbki szkoleń – prezentacja na forum grupy
• Przyjmowanie informacji zwrotnej
• Doskonalenie działań szkoleniowych.
Agnieszka Nowicka-Przyborska
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamianiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Krótkie filmy w social mediachAVENHANSEN Sp. z o.o.Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje. |
|
Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowejAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne. |
|
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznychAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...) |
|
Negocjacje zakupowe w praktyceAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, trenerskie, zarządzanie zespołem, autoprezentacja, efektywna komunikacja, kreatywność, komunikacja wewnętrzna, . otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.