Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

  • Termin: 2020-04-20 - 2020-04-21
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta>>>

 

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

 

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta

  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje

  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji

  • działać asertywnie

  • budować relacje z różnymi typami klienta

  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
  • prezentacja,
  • dyskusja,
  • studium przypadku,
  • testy,
  • case’y sprzedażowe,
  • odgrywanie ról.

 

Program szkolenia

 

MODUŁ I. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ

  1. proces sprzedaży
  2. znaczenie poszczególnych etapów

 

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE SPRZEDAŻY

  1. cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie - kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
  2. strategie rozwoju sprzedaży

 

MODUŁ III. NAWIĄZANIE RELACJI

  1. pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  2. kreowanie własnego wizerunku

 

MODUŁ IV. ODKRYCIE POTRZEB KLIENTA

  1. rola pytań w sprzedaży
  2. typologia i zastosowanie pytań
  3. motywy podejmowania decyzji zakupowych

 

MODUŁ V. PREZENTACJA HANDLOWA

  1. zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy - zalety - korzyści
  2. sekwencja prezentacji - w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?

 

MODUŁ VI. FINALIZACJA SPRZEDAŻY

  1. kiedy zamykać sprzedaż?
  2. dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  3. reakcja na obiekcje klienta
  4. techniki pokonywania obiekcji

 

MODUŁ VII. ZAMKNIĘCIE ROZMOWY HANDLOWEJ

  1. kluczowe wnioski
  2. tworzenie gruntu pod dalszą współpracę

 

MODUŁ VIII. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  1. komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji
  2. komunikacja słowna - kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
  3. techniki aktywnego słuchania

 

MODUŁ IX. ASERTYWNOŚĆ HANDLOWCA

  1. co wyróżnia zachowanie asertywne?
  2. techniki działań asertywnych

 

MODUŁ X. TRUDNY KLIENT

  1. osobowość a zachowanie klienta
  2. co w kliencie jest dla mnie trudnego?
  3. dostosowanie własnego działania do typu klienta

 

Szkolenie prowadzi:

Mirosław Plak

Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.

 

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


  • Kraków: Hotel *****Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2020-02-20 - 2020-02-21
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-18 - 2020-06-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków>>> Cel i korzyści: W ramach szkolenia przedstawione zostaną (...)

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Kaizen i normowanie czasu produkcji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen w swoim środowisku zawodowym oraz jak standaryzować i normować czas realizacji operacji w procesie produkcyjnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna sprzedaż przez rekomendacje>>> Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego czyli jak zdobyć klienta nie tylko ofertą handlow
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:Profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego czyli jak zdobyć klienta nie tylko ofertą handlową?>>> Rozumiemy, że odpowiedzialne pełnienie funkcji (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, handlowe, techniki sprzedaży, Kraków. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.