Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

TECHNIKI OBRONY CENY I RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI/ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA W SPRZEDAŻY - warsztaty, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, wywieranie wpływu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, kreatywność, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-02

Było:2470zł

Jest:2347zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

TECHNIKI OBRONY CENY I RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI/ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA W SPRZEDAŻY - warsztaty

  • Termin: 2017-06-26 - 2017-06-26
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena brutto: 999.00 zł
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Ekspert Handlowy

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 65
  • Telefon: 12 634 21 64 696 357 860
  • Fax: 012 376 88 22
  • Email: biuro@eksperthandlowy.eu
  • www: www.eksperthandlowy.eu
Firma szkoleniowa Ekspert Handlowy

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

TECHNIKI OBRONY CENY I RADZENIA SOBIE

Z OBIEKCJAMI/ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA

W SPRZEDAŻY

Szkolenie w formie  warsztatów




Cele szkolenia:

 

 

  • rozwinięcie wewnętrznej motywacji i przekonania, że oferta produktowa, którą proponują na co dzień – nawet, jeśli jest droga w ich oczach – jest uzasadniona i interesująca dla Klienta,

 

  • trening skutecznej perswazji w sprzedaży wraz z warsztatem efektywnego argumentowania racjonalnego i emocjonalnego,

 

  • poznanie i trening najczęstszych, typowych zachowań i taktyk stosowanych przez Klienta oraz skuteczne radzenie sobie z nimi,

 

  • skuteczne rozpoznanie zastrzeżeń i obiekcji Klienta oraz umiejętne obsłużenie wynikających z nich sytuacji trudnych i wysoce emocjonalnych,
  • poznanie wybranych technik zamykania (finalizowania) sprzedaży.

 

Tematyka szkolenia:   

  1. 1.    Zasady prowadzenia rozmów o cenach produktów
    • Pozytywne nastawienie sprzedawców do własnych cen
    • Wybór odpowiedniego czasu na skuteczne zaprezentowanie ceny
    • Skuteczne metody prezentowania cen przez personel handlowy
    • Mowa ciała osoby obsługującej Klienta podczas prezentowania ceny
    • Zwiększanie własnej siły podczas rozmowy o cenie
  2. 2.    Zmniejszanie wrażliwości Klientów na cenę
    • Skuteczne słowa zmniejszające wrażliwość na cenę
    • Skuteczne prezentacje minimalizujące późniejsze obiekcje cenowe
    • Techniki psychologicznego zmniejszania wrażliwości na ceny
    • Rozmowy zestawiające ceny z korzyściami dla Klienta
    • Techniki wyliczania korzyści dla Klienta i indywidualizacja obsługi
    • Rozmowy nawiązujące do ryzyka poniesienia straty
    • Wykorzystanie wizualizacji do zmniejszania wrażliwości Klienta na cenę
    • Tworzenie zestawu argumentów zmniejszających wrażliwość na cenę
  3. 3.    Odpowiadanie na obiekcje cenowe Klientów
    • Obrona przed próbnym atakiem na cenę
    • Odpieranie prawdziwych ataków na cenę
    • Techniki odpowiadania na obiekcje cenowe
    • Przygotowanie zestawów odpowiedzi na obiekcje cenowe
  1. Budowanie postawy asertywnej i skutecznej w sytuacjach wymagających radzenia sobie z pozacenowymi zastrzeżeniami klientów
  • Najważniejsze techniki odpierania i radzenia sobie z zastrzeżeniami/obiekcjami klienta:

 

  • Metody uchylania zastrzeżeń (kompensacja – metoda równoważenia, powołanie się na stronę trzecią, odłożenie zastrzeżenia)
  • Zaprzeczenie bezpośrednie i pośrednie
  • Metoda bumerangu
  • Sekwencja 5 kroków
  • Unik
  • Muszę to przemyśleć
  • Nie mam czasu się z Panem spotkać
  • Poczekam do jesieni
  • Techniki asertywne w sytuacjach trudnych sprzedażowo:
    • Reagowanie na krytykę
    • Panowanie nad własnymi emocjami
    • Model stawiania granic
    • Zamiana oceny na opinię
    • Technika zdartej płyty
    • Demaskowanie aluzji
    • Zamglanie
    • Uprzedzanie krytyki
  1. 5.   Finalizowanie sprzedaży – trening wybranych technik na różnych etapach

 

Metodologia szkolenia:

Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej w rotujących grupach, eksperymentów, metafor i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań (działań, technik, standardów). Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego i na rzecz firmy.

 

PROWADZĄCY:

 

UZNANY W KRAJU Trener  Biznesu, Doradca  Manager – Praktyk  z doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych; Menedżer – Praktyk; posiada wykształcenie biznesowe (AE w Krakowie – Handel Zagraniczny; Ecole Superieure de Commerce de  Rouen – Bankowość i Finanse); zajmowała stanowiska menedżerskie w takich koncernach, jak Auchan Polska, Groupe Andre, PPG, głównie w obszarach zarządzania, sprzedaży i obsługi Klienta; w PPG stworzyła od podstaw nowoczesny i wysoce profesjonalny Dział Obsługi Klienta (telemarketing, zespół ds. reklamacji, zespół ds. szkoleń, zarządzanie programem lojalnościowym, Badania Satysfakcji Klientów i Pracowników i Mystery Shopping), którym zarządzała przez 7 lat.

 Szkoliła kierownictwo i siły sprzedaży strategicznych Klientów firmy oraz zbudowała wewnętrzny zespół trenerski na najwyższym poziomie; to za jej główną przyczyną firma w roku 2003 otrzymała prestiżową nagrodę nadaną przez Kapitułę Programu organizowanego przez Instytut Zarządzania – godło „Firma Przyjazna Klientowi”; inicjator i lider wielu projektów ogólnofirmowych i wdrożeń biznesowych silnie zorientowanych na rozwój zasobów ludzkich i kultury organizacji oraz doskonalenie jakości i poziomu obsługi Klienta; doświadczenie w obszarach zarządzania, sprzedaży, obsługi Klienta/call center, customer marketingu, komunikacji, budowaniu zespołów, edukacji, psychologii Klienta; członek Komitetu Organizacyjnego Projektu HORYZONT mającego na celu zmianę wizerunku i kultury organizacyjnej firmy zatrudniającej 1 400 pracowników o profilu sprzedażowym i produkcyjnym; licencjonowany i certyfikowany Praktyk Wywierania Wpływu i Perswazji oraz Sztuki NLP; prowadzi z pasją i energią szkolenia menedżerski w wielu branżach;

 Wybrane z wielu firmy przeszkolone: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów, Bonus Eurotech Sp z o.o., CENTROFARB Konin, CHEMIA Gdańsk, Getin Bank, NESTLE WATERS POLSKA S.A. Raiffeizen Bank Polska S.A. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A.,  Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa S.A. CENTROFARB Konin i wiele innych

  • Hotel Wyspiański ***
  • 31-033 Kraków, Westerplatte 15
  • woj. Małopolskie
Termin: 2017-06-28 - 2017-06-28
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 999.00 zł

Najnowsze szkolenia:

TECHNIKI SPRZEDAŻY - szkolenie otwarte
Ekspert Handlowy

CEL SZKOLENIA:  Pokonywanie barier Świadomości, Ceny i Wiarygodności. Doskonalenie sztuki świadomej, pozytywnej autoprezentacji oraz prezentacji produktu i usług  z wykorzystaniem technik i metod sprzedaży (...)

Manipulacje w Negocjacjach Handlowych Szkolenie w formie warsztatów
Ekspert Handlowy

Cele szkolenia:Rozwinięcie umiejętności identyfikowania obecności manipulacji podczas negocjacji handlowych.Zdobycie wiedzy i samoświadomość jako metody radzenia przeciwdziałania oraz radzenia sobie (...)

Trening Negocjacji i Asertywności w Relacjach Handlowych
Ekspert Handlowy

Trening   Negocjacji i Asertywności w Relacjach Handlowych - warsztaty.Podnoszenie kompetencji handlowychCEL  KORZYŚCI, SZKOLENIA:Zapoznanie uczestników szkolenia z czynnikami decydującymi o skuteczności (...)

Incoterms® 2010 nowe zmiany oficjalnych reguł Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu
Ekspert Handlowy

 CEL SZKOLENIA:• Przekazanie aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms®2010, nowej klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania reguł w kontraktach

SKUTECZNY TELEMARKETING EFEKTYWNE METODY I TECHNIKI SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI KLIENTA PRZEZ TELEFON- w
Ekspert Handlowy

SKUTECZNY TELEMARKETINGEFEKTYWNE METODY I TECHNIKI  SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI KLIENTA PRZEZ TELEFONKORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Nabycie umiejętności nawiązywania relacji z klientem w kontakcie werbalnym. (...)

TECHNIKI OBRONY CENY I RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI/ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA W SPRZEDAŻY - warsztaty
Ekspert Handlowy

TECHNIKI OBRONY CENY I RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI/ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA W SPRZEDAŻYSzkolenie w formie  warsztatówCele szkolenia:  rozwinięcie wewnętrznej motywacji i przekonania, że oferta (...)

MARKETING PERSWAZYJNY- warsztaty
Ekspert Handlowy

MARKETING PERSWAZYJNY- szkolenie warsztatowe  Cele szkolenia:Podstawowym celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi zwiększających skuteczność uczestników w konstruowaniu skutecznych perswazyjnie (...)

Transport Morski, Stawki i Dokumenty
Ekspert Handlowy

Transport Morski, Stawki i DokumentyPROGRAM SZKOLENIA;  Wszystko zaczyna się od warunków dostaw:  - FAS, FOB, CFR i CIF tylko transport morski i wodny śródlądowy - EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, (...)

TRUDNE SYTUACJE HANDLOWE - Roszczenia i Reklamacje EFEKTYWNAKOMUNIKACJA Z TRUDNYM KLIENTEM
Ekspert Handlowy

CEL SZKOLENIA;Wypracowanie umiejętności prowadzenia rozmowy dotyczącej skarg i zażaleń, reklamacji wpływających na poprawę jakości obsługi Klienta i sprzedaży w firmie Podniesienie umiejętności podtrzymywania pozytywnych i długotrwałych relacj...

WYWIERANIE WPŁYWU I SKUTECZNA PERSWAZJA W SPRZEDAŻY A BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Ekspert Handlowy

perswazja, wywieranie wpływu, skuteczna sprzedaż, sprzedaż, negocjacje handlowe

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.