Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie z obsługi klienta – jak budować pozytywne relacje, również z „trudnym klientem”

  • Termin: 2025-06-02 - 2025-06-03
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1890.00 zł
  • Cena brutto: 2324.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie z obsługi klienta – jak budować pozytywne relacje, również z „trudnym klientem”


 

Na szkoleniu powiemy: jak budować postawę pro kliencką i nastawienie na rozwiązywanie problemów, jakie są techniki radzenia sobie w sytuacji stresującej z trudnym klientem, jak nie dać się ponieść emocjom, jak zachować profesjonalizm, nie dopuścić do eskalacji emocji i uspokoić sytuację.


Klienci stają się coraz bardziej świadomi swoich potrzeb, a ich oczekiwania rosną. Profesjonalna obsługa to odpowiedź na potrzeby klienta, zrealizowana w oparciu o wzajemne zrozumienie i szacunek. Stosowanie wysokich standardów w tym zakresie prowadzi do satysfakcji i budowania relacji z klientem, ale również do wzmocnienia reputacji firmy, utrwalenia swojego wizerunku profesjonalisty oraz pozytywnego odbioru danego produktu czy usługi.

Profesjonalnej obsługi klienta trzeba się nauczyć – jest to skomplikowany proces, wymagający dużej elastyczności, indywidualnego podejścia, umiejętności efektywnej komunikacji, panowania nad emocjami oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Cele szkolenia:

  • przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnej obsługi klienta
  • wyposażenie uczestników w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych narzędzi, pozwalających sprawnie komunikować się z obsługiwanymi klientami i umiejętnie pozyskiwać informacje
  • przygotowanie uczestników do radzenia sobie z „trudnym” klientem

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • strukturze i dynamice procesu obsługi klienta

  • zasadach komunikacji interpersonalnej

  • wynikach badań rynkowych z zakresu obsługi klienta

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • prowadzenia efektywnych rozmów, panowania nad ich czasem i przebiegiem

  • rozpoznawania typów zachowań klientów i dostosowania do nich sposobu rozmowy

  • rozpoznawania potrzeb i dopasowania właściwego dla klienta rozwiązania

  • rozpoznawania i zarządzania obiekcjami klienta

  • radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta

  • asertywnej komunikacji

  • mówienia klientowi „nie”, nie tracąc jego przychylności.

Uczestnicy nabędą kompetencje:

  • otwartości i wyrozumiałości dla klientów i współpracowników
  • większego zaangażowania i odpowiedzialności za relacje interpersonalne
  • pokonywania osobistych barier i ograniczeń w komunikacji
  • dostrojenia się do stanu emocjonalnego i typu osobowości klienta
  • poczucia wpływu na jakość relacji w środowisku pracy oraz w kontakcie z klientem poprzez większą pewność siebie i empatię w komunikacji

Korzyści ze szkolenia:

  • nowe spojrzenie na wykonywane zadania i wzmocnienie własnych kompetencji w zakresie efektywnej obsługi oraz budowania relacji z klientem
  • zbudowanie wizerunku profesjonalisty i zjednanie sobie klientów
  • pewność siebie i stawianie czoła trudnym rozmowom, sytuacjom i klientom

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób obsługujących klientów, pracowników biura obsługi klienta, helpdesk i call center, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców, handlowców, pracowników recepcji, pracowników gastronomii i wszystkich osób zainteresowanych tematem, mających kontakt z interesantami/klientami lub zarządzających tym obszarem w firmach czy instytucjach.

Metody szkoleniowe:

miniwykład, prezentacja multimedialna, studium przypadku, ćwiczenia, dyskusja, wymiana doświadczeń i dobrych praktyk


>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,trudny-klient-tkk.html

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2025-04-28 - 2025-04-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1890.00 zł
Termin: 2025-04-28 - 2025-04-29
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 1490.00 zł
Termin: 2025-06-02 - 2025-06-03
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 1490.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone cele
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie.

Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Stres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu.

Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne.

Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową.

Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawne
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.

Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem.

Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.

Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanego
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

W trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji.

Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztaty
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie z obsługi klienta – jak budować pozytywne relacje, również z „trudnym klientem”, Szkolenie Sprzedaż, Coachingowe, rozwój osobisty, handlowców, obsługa klienta, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.