Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te w Polsce osiągają 8,8 mld euro rocznie.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys Telecommunications Laboratories Inc. należącej do grupy Alcatel-Lucent wynika, że ponad 73 % konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy ze względu na niską jakość obsługi.

Szacuje się, że średnia wartość każdego straconego klienta wynosi 145 % rocznie. Straty te związane są z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji.

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta kształtuje zasady oraz umiejętności z odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów. Zasadą tego szkolenia jest nauka poprzez nabywanie praktycznych umiejętności i doświadczeń, a wiedza uczestników jest budowana metodą interakcji i dyskusji trenera z uczestnikami szkolenia.

Ta metoda zapewnia utożsamianie się uczestników z przekazywanymi przez trenera informacjami. Tak zbudowana wiedza utrwalana jest w szeregu ćwiczeń, gier, przypadków obsługi i symulacji przeprowadzanych podczas sesji szkoleniowych.

Taki warsztat pozwala świetnie podsumować sesję szkoleniową oraz służy jako baza do stworzenia planu rozwoju dla każdego uczestnika.

ZOBACZ SZKOLENIE: https://www.hillway.pl/profesjonalna-obsluga-klienta-szkolenie-hillway/

CELE SZKOLENIA:


Celem szkolenia HILLWAY Profesjonalna Obsługa Klienta jest nabycie umiejętności skutecznego posługiwania się telefonem jako głównym narzędziem pracy. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają różnorodne typy osobowości oraz nabędą umiejętność doboru narzędzi wspierających komunikację z nimi. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać oczekiwania Klientów oraz w jaki sposób właściwie prezentować firmę w relacji z Klientami. Nadrzędnym cele szkolenia jest budowanie u uczestników postawy pro – klienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:

  • prowadzić i kontrolować rozmowy z Klientami
  • świadomie kreować wizerunek firmy
  • budować długotrwałe relacje z Klientami
  • świadomie używać narzędzi komunikacyjnych wspierających budowanie relacji z Klientami
  • efektywnie przekształcać cele strategiczne na konkretne cele do osiągnięcia
  • umiejętnie zaprezentować firmę w relacjach z Klientem
Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsluga klienta

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł I 

Rola jakości obsługi Klienta w działalności firm

  • Wizerunek obsługi Firmy w oczach Klienta
  • Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
  • Czynniki satysfakcji Klienta

Metoda szkoleniowa:

  • Burza mózgów
  • Materiały benchmarkowe – rynek

Typologia klientów

  • Po czym go poznam i jak sobie z nim radzić:
    • Twardziel
    • Oprawca
    • Pieniacz
    • Słabo reagujący
    • Przyjaźnie nastawiony
    • Roszczeniowy
    • Spragniony kontaktu

Metoda szkoleniowa:

  • Burza mózgów
  • Ćwiczenie grupowe
  • Filmy You Tube

Moduł II 

Komunikacja z klientem

  • Język współpracy – użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści
  • Błędy językowe, czarne “słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne
  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb rozmówcy
  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
  • Wykorzystanie otrzymanych informacji
  • Kontrola rozmowy z Klientem
  • Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania
  • Ustalenie niezbędnych informacji
  • Precyzyjne formułowanie komunikatów

Metoda szkoleniowa:

  • Burza mózgów
  • Ćwiczenie grupowe

Psychologia rozmów z trudnymi Klientami

  • Skąd biorą się trudni rozmówcy – kim jest trudny Klient?
  • Praca z trudnym Klientem
  • Skąd się bierze agresywna postawa?
  • Rozpoznawanie zażaleń i ich pokonywanie
  • Radzenie sobie z atakami

Metoda szkoleniowa:

  • Burza mózgów
  • Ćwiczenie grupowe
  • Rozmowa – skąd biorą się trudne sytuacje z Klientem

Moduł III 

Struktura rozmowy z klientem

  • Powitanie- rola PPW
  • Zbadanie motywu kontaktu
  • Określenie zastrzeżeń Klienta
  • Zebranie niezbędnych informacji
  • Zbadanie oczekiwań rozmówcy
  • Propozycja rozwiązania – Przekaz podprogowy
  • Zbadanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy
  • Podsumowanie ustaleń
  • Zamkniecie rozmowy/kontaktu – rola KPW

Metoda szkoleniowa:

  • Burza mózgów

Moduł IV 

Warsztaty – rozmowy

  • Warsztaty oparte o realne potrzeby Uczestników szkolenia, najczęściej bazujące na case’ach wskazanych w ankiecie badającej oczekiwania przed szkoleniowej

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta/zoptymalizować działania contact center – podnieść inne kompetencje zespołu obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin. 

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy.

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów. Podczas szkolenia dokonamy autodiagnozy własnej mowy ciała i zdolności komunikacyjnych (...).

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej.Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi (...).

Szkolenie HILLWAY Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
HILLWAY Training & Consulting

Wystąpienia publiczne i liczne prezentacje są podstawą pracy większości menadżerów na całym świecie. Ich celem jest często przekazanie strategii firmy, zmian, informacji o nowych produktach/usługach, często wśród tych informacji (...).

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie z zakresu zarządzania sobą w czasie – umiejętności, która jest dziś bezcenna – uczy jak planowanie zadań w pracy pozwala nam zwiększyć swoją efektywność osobistą i jak dzięki temu przyczynia się to do wzrostu wydajności naszej pracy.

Szkolenie HILLWAY Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
HILLWAY Training & Consulting

“Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”.Peter Drucker

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
HILLWAY Training & Consulting

Żyjemy w czasach permanentnych zmian dookoła. Postęp cywilizacyjny, rozwój technologii i internetu zmienia oblicze naszego życia i zmienia oblicze gospodarki.

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
HILLWAY Training & Consulting

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te w Polsce osiągają 8,8 mld euro rocznie.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym, Szkolenie Marketingowe, biznesowe, obsługa klienta, telemarketing, . zamkniete

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.