Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Szkolenie HILLWAY Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 82
  • Email: info@hillway.pl
  • www: s://www.hillway.pl/
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie skupia się na rozwoju umiejętności menedżerów i liderów call center w zakresie stosowania narzędzi coachingowych i monitoringu jako skutecznych metod zarządzania jakością pracy pracowników. Uczestnicy szkolenia poznają zasady stosowania coachingów i monitoringu, a także dowiedzą się, w jaki sposób wybierać odpowiednią metodę wsparcia i narzędzia w zależności od sytuacji. Szkolenie obejmuje również tematy takie jak techniki przekazywania informacji zwrotnych, zarządzanie jakością w call center oraz przygotowywanie spotkań oceniających. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać różne karty coachingowe oraz plany naprawcze, a także porównać swoje doświadczenia z benchmarkami z rynku.

Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/motywowanie-pracownikow-w-call-center-telemarketing-szkolenie-zamkniete/

 

GRUPA DOCELOWA

 

Szkolenie Motywowanie pracowników w call center przeznaczone jest dla Kierowników Call Center i osób bezpośrednio nadzorujących pracę konsultantów telefonicznych, telemarketerów, telesprzedawców i pracowników centrów obsługi klienta (team leaderzy, koordynatorzy ds. jakości, supervisor); pracujących zarówno w outsourcingu, jak i w in-housach.

Szkolenie Motywowanie pracowników call center skierowane jest do organizacji, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianiu samooceny pracowników, a przez to pielęgnowaniu dobrej atmosfery pracy i pokazywaniu mocnych stron jednostek.

 

CELE SZKOLENIA

Określenie różnicy pomiędzy potrzebami a motywatorami, zidentyfikowanie czynników motywujących i demotywujących. Rozpoznanie, co motywuje pracowników oraz dobór czynników motywacyjnych, potrafiących zmotywować cały zespół.

 

KORZYŚCI Z UDZAIAŁU W SZKOLENIU

 

Po ukończeniu warsztatów uczestnicy będą wiedzieli jak:

  • Umiejętnie stosować systemy motywacji pozapłacowej;
  • Przekazywać wiedzę na temat motywowania;
  • Wyeliminować czynniki demotywujące;
  • Prowadzić rozmowy oceniające pracę, udzielać informacji zwrotnych;
  • Skutecznie stosować techniki motywowania pracowników call center w trakcie akcji przychodzących (obsługa klienta, zamówienia, badania, infolinie) i wychodzących (telesprzedaż, telewindykacja)


PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA

 

Stosunek ludzi do pracy – teorie motywacji

  • Motywowanie pracowników ? w oparciu o teorię potrzeb Maslowa
  • Teoria wzmacniania motywacji i zaangażowania
  • Teoria Herzberga

Definicja motywacji

  • Motywacja pozytywna ? metody, rezultaty, zalety
  • Motywacja negatywna ? metody, rezultaty, wady

Systemy Motywacyjne

  • Modele systemów motywacyjnych
  • Elementy finansowe i pozafinansowe

Narzędzia motywowania pozapłacowego

  • Eliksir motywacji
  • Wzmocnienia pozytywne ? rola pochwał, uznania i osiągnięć
  • Uprawnienia i odpowiedzialność
  • Motywacyjna organizacja pracy
  • Szkolenia i rozwój pracowników

Dlaczego niektóre systemy nie przynoszą wyników

  • Czynniki sukcesu systemów motywacyjnych
  • Jak uniknąć błędów i pułapek motywowania przez płace

Ocena pracy ? czynnik motywujący, czy demotywujący?

  • Informacja zwrotna i jej siła
  • Obszary, jakie powinna uwzględniać ocena
  • Ocena konstruktywna ? na czym polega
  • Przygotowanie do rozmowy oceniającej
  • Psychologiczne pułapki oceniania
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej i najczęściej popełniane błędy ? jak ich uniknąć
  • Style prowadzenia rozmów oceniających ? metody dobierania stylu rozmowy do pracownika

Jak zarządzać pracownikami i co robić by zespół chciał wspólnie  realizować strategię firmy?

Motywowanie zespołu jako element zwiększający efektywność pracy zespołu i zapobiegający rutynie i wypaleniu zawodowemu

  • Umiejętność wywierania wspływu na zachowanie jako supervisor oraz członek zespołu
  • Atmosfera pracy
  • Rozpoznanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązywania
  • Komunikacja celów i strategii organizacji jako skuteczny element wzbudzania zaangażowania
  • Zwiększenie efektywności poprzez właściwe zastosowanie sprawnej komunikacji w zespole
  • Jak wykorzystać coaching i monitoring we wzbudzaniu działania i zaangażowania pracowników?
  • Pokonywanie kryzysów na podstawie wspólnej pomocy

Niestandardowe formy motywacji pozapłacowej pracowników call center z konkretnymi przykładami, czyli jak zamienić MUSZĘ na CHCĘ I MOGĘ

Przykładowe konkursy i gry  wzmacniające motywację pracowników call center:

  • Chińskie wróżby
  • Balony na stanowisku
  • Chodząca koperta
  • “Piłka plażowa”
  • Retrening taneczny
  • Nagrody dzienne i tygodniowe ? “zgadnij kotku co mam w środku”
  • “Podaj dalej” – rekrutacja przyjaciół – “w cc member get member”
  • Tablice mistrzów
  • “Księga wspomnień”

PODSUMOWANIE OMÓWIONEGO MATERIAŁU

Wykorzystanie ćwiczeń i dyskusji do podsumowania i sprawdzenia zapamiętanego zakresu wiedzy przez uczestników szkolenia.

 

 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Jak dbać o bezpieczeństwo finansowe?Praktyczny warsztat finansów osobistych.Większość z nas pragnie zarabiać więcej – to zrozumiałe. Ale co z nawykami? Dla większości ludzi, bardziej (...)

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy.

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie zespołowych celów. Podczas szkolenia dokonamy autodiagnozy własnej mowy ciała i zdolności komunikacyjnych (...).

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie HILLWAY Feedback – skuteczne wdrożenie modelu udzielania informacji zwrotnej.Feedback (czyli informacja zwrotna) odgrywa dziś niezwykle istotna rolę w organizacjach. Menedżerowie oraz właściciele firm są coraz bardziej świadomi (...).

Szkolenie HILLWAY Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
HILLWAY Training & Consulting

Wystąpienia publiczne i liczne prezentacje są podstawą pracy większości menadżerów na całym świecie. Ich celem jest często przekazanie strategii firmy, zmian, informacji o nowych produktach/usługach, często wśród tych informacji (...).

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie z zakresu zarządzania sobą w czasie – umiejętności, która jest dziś bezcenna – uczy jak planowanie zadań w pracy pozwala nam zwiększyć swoją efektywność osobistą i jak dzięki temu przyczynia się to do wzrostu wydajności naszej pracy.

Szkolenie HILLWAY Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
HILLWAY Training & Consulting

“Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”.Peter Drucker

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie sobą w zmianie i szybka adaptacja do zmian
HILLWAY Training & Consulting

Żyjemy w czasach permanentnych zmian dookoła. Postęp cywilizacyjny, rozwój technologii i internetu zmienia oblicze naszego życia i zmienia oblicze gospodarki.

Szkolenie HILLWAY Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
HILLWAY Training & Consulting

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te w Polsce osiągają 8,8 mld euro rocznie.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenie HILLWAY Motywowanie pracowników w call center (telemarketing), Szkolenie Sprzedaż, Zarządzanie, telemarketing, zarządzanie sprzedażą, HR, menedżerskie, . zamkniete

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.