Coraz częściej słyszymy o otaczającym nas kryzysie deficytu uwagi (braku skupienia, przytłaczającej liczbie komunikatów marketingowych, na które przestajemy zwracać jakąkolwiek uwagę) oraz alarmująco niskich wynikach zaangażowania (wg badań instytutu Gallupa aż 87% pracowników jest niezaangażowanych lub działających na szkodę zespołu). Mimo, iż nowe technologie, narzędzia i kanały komunikacji pozwalają nam robić zdecydowanie więcej, to równocześnie skutecznie dekoncentrują i osłabiają wolę działania. Pojawia się zasadniczy problem: jak sprawić, by chciało się chcieć?
Te właściwości sprawiają, że grywalizacja staje się uznanym narzędziem do budowania przewagi konkurencyjnej. Stosowana jest w marketingu do zwiększenia efektywności kampanii, budowania silnych relacji z marką i zapewnienia lojalności klienta; w obszarze HR do wdrażania zmian organizacyjnych, wpływania na motywację i postawy pracowników, a także umożliwia optymalizację procesów rozwojowych; w działach sprzedaży do zwiększenia skuteczności działań zespołów sprzedażowych i poprawy wyników. Jest to wszechstronne narzędzie, które zostało już sprawdzone na polskim rynku przez dziesiątki firm. Na tym szkoleniu dowiesz się jak robili to inni i jak Ty możesz skorzystać z grywalizacji, by poprawić swoje własne wyniki.
Szczegóły szkolenia: https://www.hillway.pl/grywalizacja-szkolenia/
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC skierowane jest do wszystkich osób, które są zainteresowane zaprojektowaniem i wdrożeniem narzędzi opartych o grywalizację w swojej organizacji lub chcą rozwinąć swoje kompetencje w tym obszarze.
Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które zarządzają procesami, w których zaangażowanie uczestników znacząco wpływa na ich efektywność, w szczególności skorzystają z niego przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy marketingu, liderzy zespołów sprzedażowych, specjaliści ds. HR, szkoleń i szeroko pojętej edukacji (trenerzy), a także osoby zajmujące się wizerunkiem marki w działach PR, social media, reklamy czy jakości obsługi klienta.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Dzięki szkoleniu Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC:
- będziesz mógł pozytywnie wpłynąć na motywację i zaangażowanie ludzi
- dowiesz się, jak dobierać elementy grywalizacji (gamifikacji) do twojej grupy docelowej i procesu, za który odpowiadasz, tak aby osiągnąć oczekiwane wyniki
- nauczysz się tworzyć i wdrażać innowacyjne rozwiązania oparte o grywalizację i najnowsze trendy społeczno-technologiczne.
CELE SZKOLENIA:
Cele szkolenia Grywalizacja – zastosowanie w projektowaniu zadań AC/DC:
- Poznanie grywalizacji, jako metody projektowania aktywności dla uczestników AC/DC
- Praktyczna nauka wykorzystania mechanizmów grywalizacji w projektowaniu zadań
- Zebranie inspiracji i nowych możliwości
PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I. Grywalizacja w podejściu Human Focused Design
- Czym jest grywalizacja i w jakich celach warto ją stosować?
- Analiza grupy docelowej ? tworzenie persony uczestnika
- Proces planowania grywalizacji – cele i modele zachowań
Moduł II. Octalysis Framework – model mechanizmów grywalizacji
- 8 grup mechanizmów wg modelu Octalysis Framework – łącznie uczestnicy otrzymają niemal 100 różnych mechanizmów grywalizacji do wykorzystania
- Szczegółowe omówienie wybranych mechanizmów, ich sposobu wykorzystania i dynamiki działania
- Sposób dobierania mechanizmu do celu działania i komponowanie mechanizmów
Moduł III. Przykłady zgrywalizowanych zadań stosowanych w AC/DC
- Analiza przykładowych zadań AC/DC wykorzystujących grywalizację: identyfikacja mechanizmów grywalizacji, możliwości adaptacji do własnego zastosowania
Moduł IV. Aplikacje wspierające grywalizację
- Przegląd przykładowych aplikacji dostępnych online, które mogą być przydatne w planowanie grywalizacji
Moduł V. Praktyczne planowanie zgrywalizowanych zadań
- Uczestnicy w praktyce zaplanują konkretne zadania wykorzystujące poznane mechanizmy zgodnie z procesem projektowania Human Focused Design