Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360

  • Termin: 2021-06-15 - 2021-06-16
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1590.00 zł
  • Cena brutto: 1955.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZKOLENIE ONLINE

GODZINY SZKOLENIA: 10:00-16:00

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
Dokonaj zamówienia za pomocą strony Akademii Marketingu ATRIUM:

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Podstawowe wyzwania strategiczne

  • Strategia firmy. Strategia marki. Strategia marketingowa.
  • Strategie małych firm, a strategie dużych organizacji.

Ćwiczenie: budowanie idei strategicznej własnej organizacji

Ćwiczenie: budowanie modelu marketingowego własnej organizacji

2. Kształtowanie docelowego rynku

  • Kto jest Twoim klientem?
  • Wartość dla klienta.
  • Target. Persona. Insight.
  • Targetowanie rynków B2B.
  • Targetowanie rynków B2C.
  • Wykorzystanie danych behawioralnych. Big Data.
  • Segmentacja rynku.
  • Personalizacja. Indywidualizacja wartości
  • Cele strategiczne.

Ćwiczenie: budowanie insightów w oparciu o dane

3. Komunikacja marki 360 stopni

  • Big Idea. Idea strategiczna.
  • Strategiczne techniki kreatywne.
  • Elementy strategii blue ocean.
  • Disruption. Visual Hammer.
  • Design Thinking.
  • Branded content.
  • Narzędzia medialne i pozamedialne.
  • Wartości emocjonalne komunikacji.
  • Wartości racjonalne komunikacji.
  • Buzz, viral, real-time-marketing: budowanie atraktorów i magnetyzerów
  • Współpraca z agencjami

Ćwiczenie: case study - brief dla agencji

Ćwiczenie: case study: wprowadzenie marki na rynek

4. Kształtowanie strategii lojalności

  • Znaczenie wartości customer experience
  • Komunikacja w punktach styku
  • Komunikacja z klientami w mediach społecznościowych
  • Strategia obsługi klienta
  • Elementy scenariuszy: incydent rynkowy, kryzys
  • Rozwiązywanie konfliktów online: flame wars/ shitstorm, hejt,
  • Astroturfing, trolling.

Ćwiczenie: budowanie customer journey

Ćwiczenie: rozwijanie customer experience

Ćwiczenie: konflikt online

5. Efektywność strategii marketingowej

  • Skuteczność i efektywność działań marketingowych
  • Wybrane wskaźniki online i offline
  • Tworzenie budżetu marketingowego.
  • Analiza kosztów marketingu
  • KPI w strategii marketingowej
  • Elementy controllingu marketingowego: marketing dashboards.

Ćwiczenie: planowanie finansowe działań marketingowych

Ćwiczenie: analiza kosztów działań marketingowych

  • Szkolenie online - clickmeeting.com
  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2021-06-15 - 2021-06-16
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 zł
Termin: 2021-06-15 - 2021-06-16
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE. Szkolenie sprzedażowe Warszawa. Kurs dla sprzedawców. Warszawa

E-COMMERCE. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE.
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta? (...)

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

MERCHANDISING - ORGANIZACJA POWIERZCHNI SKLEPU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Samodzielnie projektowanie powierzchni handlowych uwzględniając różne branże i formaty punktów handlowych, umiejętność zaplanowania planogramów w zależności od rodzaju asortymentu i miejsca sprzedaży. Wyróżnianie produktu producenta.

Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedaży
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Celem szkolenia jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych.

Kreatywność w reklamie i marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

MARKETING INTERKULTUROWY. PUŁAPKI I WYMOGI KULTUROWE W MARKETINGU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie adresowane jest do pracowników działu eksportu oraz marketingu, w tym dla osób zajmujących się pozyskiwaniem kontrahentów z zagranicy lub lokowaniem produktów na rynkach zagranicznych.

AGILE W MARKETINGU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Gdzie Agile się sprawdzi?Wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego (...)

DECISION MAKING MASTERCLASS
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Czy rzeczywiście „ludzie nie myślą o tym, co czują, nie mówią tego, co myślą, i nie robią tego, co mówią”? [D.Ogilvy].Dlaczego ludzie mądrzy nie podejmują zawsze… dobrych decyzji? Czyli wiemy, tak naprawdę, (...)

STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Projektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności.Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu.Poprawa skuteczności działań marketingowych.Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, marketing i sprzedaż, zarządzanie, reklama, sprzedaż, procesy biznesowe, komunikacja wewnętrzna, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.