SZKOLENIE ONLINE
GODZINY SZKOLENIA: 10:00-16:00
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.
W trakcie szkolenia:
PROGRAM SZKOLENIA:
Ćwiczenie: budowanie idei strategicznej własnej organizacji
Ćwiczenie: budowanie modelu marketingowego własnej organizacji
Ćwiczenie: budowanie insightów w oparciu o dane
Ćwiczenie: case study - brief dla agencji
Ćwiczenie: case study: wprowadzenie marki na rynek
Ćwiczenie: budowanie customer journey
Ćwiczenie: rozwijanie customer experience
Ćwiczenie: konflikt online
Ćwiczenie: planowanie finansowe działań marketingowych
Ćwiczenie: analiza kosztów działań marketingowych
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCEAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE. Szkolenie sprzedażowe Warszawa. Kurs dla sprzedawców. Warszawa |
|
E-COMMERCE. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE.Akademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikDzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta? (...) |
|
MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIEAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikDzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...) |
|
MERCHANDISING - ORGANIZACJA POWIERZCHNI SKLEPUAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikSamodzielnie projektowanie powierzchni handlowych uwzględniając różne branże i formaty punktów handlowych, umiejętność zaplanowania planogramów w zależności od rodzaju asortymentu i miejsca sprzedaży. Wyróżnianie produktu producenta. |
|
Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedażyAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikCelem szkolenia jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych. |
|
Kreatywność w reklamie i marketinguAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikCel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...) |
|
MARKETING INTERKULTUROWY. PUŁAPKI I WYMOGI KULTUROWE W MARKETINGUAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikSzkolenie adresowane jest do pracowników działu eksportu oraz marketingu, w tym dla osób zajmujących się pozyskiwaniem kontrahentów z zagranicy lub lokowaniem produktów na rynkach zagranicznych. |
|
AGILE W MARKETINGUAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikGdzie Agile się sprawdzi?Wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego (...) |
|
DECISION MAKING MASTERCLASSAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikCzy rzeczywiście „ludzie nie myślą o tym, co czują, nie mówią tego, co myślą, i nie robią tego, co mówią”? [D.Ogilvy].Dlaczego ludzie mądrzy nie podejmują zawsze… dobrych decyzji? Czyli wiemy, tak naprawdę, (...) |
|
STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360Akademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikProjektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności.Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu.Poprawa skuteczności działań marketingowych.Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, marketing i sprzedaż, zarządzanie, reklama, sprzedaż, procesy biznesowe, komunikacja wewnętrzna, Wrocław. otwarte
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.