Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Po co stosować storytelling czyli opowiadać historie? Obecnie marki starają się na każdym kroku wymyślić nowe, niestandardowe sposoby przyciągniecia uwagi odbiorców, mediów. Nie jest to narzędzie tylko dla marketerów. Właściciel firmy potrzebuje storytellingu, aby ciekawie i angażująco opowiadać o swoim produkcie czy usłudze. Nauczyciel, wykładowca potrzebuje wiedzieć jak zaangażować swoich uczniów/słuchaczy, aby przyswoili wiedzę i byli jej ciekawi. To właśnie opowieści towarzyszą nam od małego i wywierają na nas przez całe życie wielki wpływ. Jak przenieść historię podróży pod Śródziemiu czy walki z Ciemną Stroną Mocy do świata sprzedaży, marketingu, edukacji? Poznaj mechanizmy tworzenia angażujących opowieści i stwórz zaangażowanych odbiorców wokół swojej marki.
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia dowiesz się jakie narzędzia stosuje się, by tworzyć zaangażowane opowieści o Twojej marce. Dowiesz się czym jest tożsamość marki i jak sprawić aby był spójny z wizerunkiem marki. Dodatkowo zobaczysz, jak storytelling wykorzystuje, wartości marki, wizje i misję do tworzenia lojalnych i zaangażowanych odbiorców.
Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:
- Co jest podstawą dobrze stworzonego storytellingu?
- Czym jest brand journalism i dlaczego to trend warty wdrożenia?
- Czym jest trójkąt opowieści i dlaczego bez niego storytelling jest do kosza?
- Czym jest tworzenie trójkąta miłosnego z odbiorcą twojej marki?
- Co powinna zawierać opowieść o twojej marce?
- Jakie narzędzia i kanały komunikacji wybrać by opowiedzieć historię twojej marki?
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie jest skierowane do osób, które zajmują się marketingiem i pr marek komercyjnych. jest wrównież skierowane dla osób, które występują publicznie, dla edukatorów, którzy chcą zaangażować słuchaczy i ciekawiej przekazywać wiedzę. treść szkolenie jest również przeznaczona dla osób, które zajmują się promocją podmiotów kultury oraz produktów turystycznych.
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. STORYTELLING – PO CO OPOWIADAĆ I KTO MOŻE STOSOWAĆ
- co daje marce wykorzystanie storytellingu – case study
- brand journalism • narzędzia do mierzenia efektywności storytellingu
- czy można stworzyć opowieść o marce na miarę Hobbita
MODUŁ II. STRUKTURA I NARZĘDZIA STORYTELLINGU
- trójkąt opowieści i trójkąt miłosny
- rdzeń emocjonalny • symbole i kody kulturowe
- analogie, metafory i inne techniki kreatywne
- archetypy
- storyboard
MODUŁ III. FORMA STORYTELLINGU
- social media
- społeczna odpowiedzialnośc biznesu
- tożsamość marki: wizja i misja
- idee i wartości: zaangażowana społeczność
MODUŁ IV. ANALIZA CASE STUDY
- marki komercyjne
- marki kultury i nauki
- produkty turystyczne
MODUŁ V. POMYSŁY NA WŁASNĄ OPOWIEŚĆ MARKI
Szkolenie prowadzi:
Trener. W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
- Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl