Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

  • Termin: 2025-06-23 - 2025-06-24
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1580.00 1530 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1881.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 32-091 Michałowice, Małopolskie
  • LEGIONOWA 18A,
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Skuteczny negocjator w dziale zakupów>>>

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych w procesie zakupów za kontakt z dostawcami i uzgadnianie oraz negocjowanie warunków zakupu. 

 

Cele szkolenia:
Wzmocnienie i przygotowanie pracownika do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu i uzyskania korzystniejszych warunków od dostawców.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:
W efekcie szkolenia poznasz: 

  • metody i techniki zwiększające Twoją efektywność w procesie negocjacji zakupowych,
  • analizę typów negocjacyjnych Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów, a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają,
  • informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora w procesie zakupu i obszarów do rozwoju,
  • aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt,
  • metody wywierania wpływu negocjacyjnego  na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych,
  • sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony na poszczególnych etapach negocjacji.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez: 

  • pracę w zespołach,
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach,
  • testy rozwojowo - szkoleniowe,
  • wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy,
  • dzielenie się najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W CAŁYM PROCESIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  1. Świadome wywieranie wpływu negocjacyjnego w oparciu o znajomość osobowości stron 
  2. Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)
  3. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy? 
    • Podczas spotkania bezpośredniego 
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  4. Narzędzia wywierania wpływu  negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie: 
    • Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej 
    • Przekonywania i argumentowania
    • Zapobiegania i reagowania na konflikt
    • Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
    • Wywierania bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
  5. Siła i mowa ciała w procesie negocjacji zakupowych
  • Pewność siebie i ,,siła przebicia’’ w negocjacjach
  • Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  • Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony negocjacji

MODUŁ II. 1 ETAP NEGOCJACJI  (techniki, zasady przydatne na poszczególnych etapach negocjacji zakupowych) 

  1. Przygotowanie do negocjowania kontraktów handlowych 
  • Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  • Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
  • Potrzeby własne i  drugiej strony negocjacji
  1. Zmienne negocjacyjne
  • Określanie zmiennych negocjacyjnych
  • Priorytet zmiennych dla obu stron
  • Wartości zmiennych negocjacyjnych

MODUŁ III. 2 ETAP NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  1. Rozróżnianie stanowisk i interesów stron negocjacji
  • Cele i stanowiska
  • Potrzeby i interesy
  • Odkrywanie interesów partnera
  • Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
  1. Dążenie do  korzystnych rezultatów
  • Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
  • Asertywna wymiana ustępstw 
  • Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

MODUŁ IV. 3 ETAP NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  1. Manipulacje w negocjacjach
  • Taktyki i blefy negocjacyjne
  • Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
  • Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania manipulacji w negocjacjach
  1. Sytuacje trudne w negocjacjach
  • Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą.
  • Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
  • Sposoby panowania nad własnym stresem

MODUŁ V. 4 ETAP NEGOCJACJI  - potwierdzenie ustaleń

  1. Potwierdzenie ustaleń negocjacji i kontrola ich wdrożenia
  • Akceptacja warunków i potwierdzenie ustaleń negocjacji
  • Opracowanie dalszych działań
  • Kontrola wdrożenia uzgodnionych warunków
  1. Podsumowanie szkolenia dla działów zakupowych
  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Ewaluacja szkolenia dla działu zaopatrzenia


 

Szkolenia prowadzi:

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniow
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl


  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2025-04-14 - 2025-04-15
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1580.00 1530 zł (First Minute -50zł)

-50zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Krótkie filmy w social mediach
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje.

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne.

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczny negocjator w dziale zakupów, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, biznesowe, inne, podejmowanie decyzji, Kraków. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.