Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczny handlowiec - sztuka osiągania sukcesu

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT S.C.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 517679568
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: paulina.kasprzak@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT S.C.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników niższego szczebla placówek usługowych, w szczególności do osób młodych, przygotowujących się do pracy jako przedstawiciele handlowi oraz osoby pracujące w dziale sprzedaży i obsługi klienta.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, budowanie wizerunku profesjonalnego partnera w długotrwałych relacjach z klientem, zdobycie podstawowej wiedzy w zakresie marketingu , poznanie aktywnych metod sprzedaży, opanowanie technik negocjacji, zdobycie informacji o rynku pracy, oraz metodach poszukiwania zatrudnienia i autoprezentacji przed potencjalnym pracodawcą.

 

Forma przyjmowania zgłoszeń

Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.adept.info.pl. 


Program szkolenia

I  Jakość obsługi Klienta, jako kluczowy element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku.  

a. Podstawowa wiedza o marketingu i sprzedaży.

b. Na czym polega profesjonalne podejście do Klienta.

c. Współczesny rynek usług i produktów – szanse i zagrożenia dla Przedstawiciela Handlowego.

 

II  Nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientem – pierwszy kontakt i autoprezentacja.

a. Predyspozycje pracownika, sprzyjające profesjonalnej współpracy z Klientem.

b. Wizerunek Przedstawiciela Handlowego.

c. Jak podkreslić swoje atuty i zbudowac pozytywny obraz siebie.

d. Podstawowe wiadomości o komunikacji.

e. Znaczenie komunikacji niewerbalnej.

f. Budowanie atmosfery zaufania.

g. Typologia Klientów.

h. Czym jest kod Klienta i jak go złamać.

 

III  Skuteczna komunikacja i rozpoznawanie potrzeb Klientów.

a. Znaczenie komunikacji werbalnej.

b. Bariery komunikacyjne.

c. Identyfikacja oczekiwań Klienta – aktywne słuchanie.

d. Pozyskiwanie informacji od Klienta – zadawanie pytań.

e. Prezentacja rozwiązań, produktów i usług – udzielanie odpowiedzi.

f. Wiarygodność Przedstawiciela Handlowego – spójny przekaz komunikacyjny.

 

IV  Rozmowa telefoniczna i korespondencja z Klientem.

a. Porównanie różnych kanałów komunikacji (rozmowa “face to face”, rozmowa telefoniczna, korespondencja tradycyjna i elektroniczna).

b. Standardy telefonicznej obsługi klienta – znaczenie formy i treści.

c. Zasady poprawnej korespondencji tradycyjnej (fax, list).

d. “Savoir vivre” w komunikacji wirtualnej.

 

V Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z Klientem.

a. Rola emocji w kontaktach międzyludzkich.

b. Asertywna postawa Przedstawiciela Handlowego.

• przyjmowanie opinii i ocen

• reakcja na krytykę

•  odmawianie i reagowanie na odmowę

c. Czy możliwe jest utrzymanie niezadowolonego Klienta – analiza rozwiązań.

 

VI Negocjacje handlowe.

a. Istota i zasady negocjacji.

b. Rodzaje i style negocjacji.

c. Cechy dobrego negocjatora.

d. Etapy negocjacji.

e. Techniki negocjacji i wywieranie wpływu na Klienta.

f. Symulacja negocjacji (transakcja kupna – sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, reorganizacja w firmie).  

 

VII  Długotrwałe relacje z Klientem – wzmocnienie wizerunku firmy.

a. Klient pozyskany a Klient lojalny – znaczenie długotrwałych relacji.

b. Mechanizmy podejmowania decyzji przez Klienta. 

c. Sposoby budowania relacji posprzedażowej.

d. Analiza zadowolenia Klienta.

e. Samoocena i ewaluacja pracy Przedstawiciela Handlowego.

 

VIII  Aktywność na rynku pracy

a. Bilans własnych predyspozycji zawodowych i podniesienie samooceny.

b. Cechy współczesnego rynku pracy i metody poszukiwania zatrudnienia.

c. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych

d. Autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjnej.

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi socjolog, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu doradztwa zawodowego oraz komunikacji społecznej i kultury medialnej. Trener-praktyk z obszaru HR. Działalność szkoleniową prowadzi od kilku lat. Zajmuje się głównie tematyką związaną z: zarządzaniem personelem, procesami naboru i rozwoju zasobów ludzkich w organizacji, aktywnym poszukiwaniem zatrudnienia, doskonaleniem kompetencji interpersonalnych, a także przeciwdziałaniem mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy.


Opis metodyki szkolenia

Wykład, warsztaty i dyskusja.

 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
ADEPT S.C.

Uzyskanie niezbędnej wiedzy potrzebnej do przeprowadzenia działań reklamowych i prawidłowego ich wdrożenia.

Zarządzanie projektami
ADEPT S.C.

Zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. struktury problemowej zarządzania projektami, umiejętności dokonywania podziału zadań, dostosowywania do nich struktury organizacyjnej i alokacji zasobów finansowych, materiałowych i personalnych.

Finanse dla niefinansistów
ADEPT S.C.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT S.C.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT S.C.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Jak zatańczyć, kiedy zagra NCN?
ADEPT S.C.

„Jak zatańczyć, gdy zagra NCN?”, to pierwsze z cyklu szkoleń, służące przybliżeniu specyfiki wnioskowania o takie projekty przez osoby rozpoczynające karierę naukową i dojrzałych naukowców.

Gra w podatki
ADEPT S.C.

Szkolenie dla osób zainteresowanych poszerzeniem i usystematyzowaniem wiedzy w zakresie poruszania się w podatkowej dżungli, omijania pułapek, korygowania błędów, optymalizowania skali obciążeń. Czego już się nie bać, a czego się spodziewać.

Komunikacja marketingowa na rynku B2B
ADEPT S.C.

Szkolenie ma pomóc w opracowaniu komunikacji marketingowej i dostosowaniu jej do specyfiki firm działających na rynku B2B.

Koncentracja/techniki szybkiego czytania
ADEPT S.C.

Szkolenie ma formę praktycznego treningu, który obejmuje ćwiczenia zwiększające kompetencje szybkiego czytania, w tym trening percepcji wzrokowej. Podczas treningu uczestnicy będą również ćwiczyli umiejętność skupiania uwagi.

Magazynier z obsługą komputera
ADEPT S.C.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy z zakresu technologii przechowywania towarów i obsługi magazynu oraz poznanie podstawowych funkcji jednego z dwóch najpopularniejszych programów magazynowych na rynku: Symfonia Handel lub Subiekt.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT S.C.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczny handlowiec - sztuka osiągania sukcesu, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, . otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.