Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczne zamykanie sprzedaży - Twój wzrost zysków - Stań się skuteczny, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, zarządzanie, motywacja, negocjacje, techniki sprzedaży, sprzedaż w internecie , stres mendżerski, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-05-28

Było:1690zł

Jest:1490zł

Podstawowe informacje

Skuteczne zamykanie sprzedaży - Twój wzrost zysków - Stań się skuteczny

  • Termin: 2017-11-22 - 2017-11-22
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 890.00 690 zł (First Minute -200zł)
  • Cena brutto: 848.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Skuteczne zamykanie sprzedaży


 

Poznaj najbardziej skuteczne metody finalizowania sprzedaży. Zamykanie sprzedaży to moment prawdy! Podsumowuje cały sprzedażowy proces. To ważny element, o ile nie najważniejszy! Czy potrafisz wywierać wpływ w sprzedaży – rozpoznać manipulacje klienta i zakończyć proces sprzedaży z sukcesem?

 

Właśnie dlatego powstało nasze szkolenie - aby ułatwić Ci pracę! Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość ludzi kocha kupować ale nie lubi, kiedy im się „coś sprzedaje”! Dlatego tak ważny jest rozwój i wzmocnienie umiejętności skutecznego doprowadzania do zamknięcia procesu sprzedaży. Od tego zależy Twój sukces!

 

Ponoć, prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci. Jeśli w sprzedaży radzisz sobie dobrze i potwierdzają to Twoje wyniki handlowe - szkolenie z wywierania wpływu i finalizacji transakcji może być właśnie ostatnim składnikiem Twojego sukcesu.

  

Nie zapominaj - zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Co z tego, że będziesz spotykał się z klientem i budował z nim relację, jeśli na koniec i tak dokona on zakupu u Twojej konkurencji. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz. Jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając!

 

 

CO ZYSKUJESZ DZIĘKI SZKOLENIU:

 

 poznasz umiejętności, które posiadają wybitni sprzedawcy
 opanujesz skuteczne metody wywierania wpływu w procesie sprzedaży
 poznasz skuteczne techniki zamykania sprzedaży
 dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
 nauczysz się sprawdzonych i działających metod - nie znajdziesz ich nigdzie indziej

 

Skuteczne zamykanie sprzedaży ! Z Nami to możliwe !


 

Korzyści dla CIEBIE:


  • umiejętność poprowadzenia rozmowy handlowej, by klient zdecydował się na nabycie; naszego produktu lub usługi

  • poznanie tajników skutecznej finalizacji transakcji

  • poznanie umiejętności zminimalizowania ryzyka utraty klienta bądź pomaganie mu przy podjęciu ostatecznej decyzji

  • poznanie technik „co wolno a czego nie wolno” robić w rozmowie handlowej

  • wzrost sprzedaży

 

Cele szkolenia


  • uświadomienie, jak ważna jest kolejność etapów procesu sprzedaży oraz ich powiązanie z efektywnym zamknięciem

  • nabycie / rozwój umiejętności stosowania technik komunikacyjnych ułatwiających przejść sprawnie do etapu zamknięcia z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z Klientem

  • rozwój umiejętności rozpoznawania subtelnych sygnałów zakupu ze strony klienta oraz doprowadzania do pojawiania się takich sygnałów

  • poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i nabycie umiejętności stosowania ich

 

Program warsztatów szkoleniowych

 

Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie

Z jakich etapów się składa?
Definiowanie celów w etapach sprzedaży
Rola i cele Przedstawiciela Handlowego na każdym z etapów procesu sprzedaży
Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?

 

Efektywne narzędzia komunikacyjne w zamykaniu sprzedaży

Pytania doprowadzające do finalizacji sprzedaży.
Efektywna parafraza.
Jak stosować, by klient kupił?
Jak stosować, by zachować dobrą relację z klientem?
Sylogizmy – doprowadzanie do „Tak”

 

Sygnały zakupu

Czym są?
Jak je rozpoznać?
Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?

 

Wątpliwości, obiekcje, „zasłony dymne” – jak sobie z nimi radzić?

Obiekcje – skąd się biorą i dlaczego to pytania o więcej informacji?
Obiekcje pozorne i faktyczne – jak je rozróżniać i wykorzystać w relacjach z klientami?
Rodzaje najczęściej spotykanych obiekcji i wątpliwości.
Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami.

 

Techniki zamykania

Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
Jak to robić – techniki?
Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia.
Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

 

Sposób prowadzenia warsztatów:


Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.

 

Metody szkolenia:


80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.

20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

ćwiczenia,
studia przypadków,
gry sytuacyjne,
mikro-wykłady,
symulacje
dyskusje moderowane,

 

Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

 

U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY! 


Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

  • GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA 
  • GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
  • GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA 


Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera. 

 

Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

 

Koszt inwestycji:


STANDARDOWY KOSZT SZKOLENIA: 890,00 zł/os. + 23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem:  690,00 zł netto/os + 23% VAT  

Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem:  790,00 zł netto/os + 23% VAT 

Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem:  890,00 zł netto/os + 23% VAT  

 

II , III i IV osoba z firmy - 590,00 netto + 23% VAT   V osoba – gratis

 

Cena zawiera:


- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,

- materiały szkoleniowe,

- certyfikat ukończenia szkolenia,

- 2x przerwa kawowa, obiad,

- pomoc i doradztwo po szkoleniu.

 

Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności skontaktuj się z nami !!!  www.superszkolenia.pl

 

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Profesjonalne Negocjacje
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie z negocjacji, profesjonalne negocjajce

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Savoir-vivre w biznesie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą… Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacjeEfektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego (...)

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Mobbing, dyskryminacja, molestowanie - metody radzenia sobie z przemocą w pracy
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestników w zakresie rozpoznawania znamion mobbingu oraz przedstawienie, w jaki sposób korzystać z procedury antymobbingowej jeśli taka istnieje w danym przedsiębiorstwie.

Obrona ceny w procesie sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Cele i kryteria sukcesu w pracy z Klientem - wzmocnienie świadomości, kontakt z Klientem -niezbędne narzędzia i zaawansowane techniki

Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ma za zadanie przedstawić w jasny i zrozumiały sposób temat ochrony danych osobowychw przedsiębiorstwie.

Pozyskiwanie Klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Metoda typologii Klientów - techniki indywidualnego dostosowywania obsługi Klienta do osoby

Przejmowanie Klientów Konkurencji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zwiększenie efektywności handlowców dzięki poznaniu technik przejmowania Klientów konkurencji. Rozwój efektywnych technik pozytywnego oddziaływania na Klienta, zasady skutecznego komunikowania się z Klientem.

Więcej...

Najnowsze kursy:

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY- aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia i sceny

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce Aktywne szkolenie z budowania zespołu i kierowania
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej z zakresu budowani i kierowania zespołem

Techniki sprzedaży w pigułce CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Poznawanie technik zadawania skutecznych pytań, czyli jak uzyskać najcenniejsze dla siebie informacje.Doskonalenie prezentacji produktu lub usługi.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.