Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczna sprzedaż przez telefon, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, telemarketing, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, kreatywność, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-08-19

Było:320zł

Jest:160zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczna sprzedaż przez telefon

  • Termin: 2018-08-10 - 2018-08-10
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Standardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł 890.00 790 zł (Rabat -100złStandardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! 


Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon i obsługi telefonicznej klientów poznasz na szkoleniu SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA.



Jeśli chcesz:

zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych z klientami
budować relacje z klientem
dowiedzieć się jak dokonać skutecznej prezentacji oferty
wiedzieć jak poruszać temat ceny
wiedzieć jak skuteczne zamykanie rozmowy telefonicznej
wiedzieć jak rozmawiać z trudnym klientem
 
 
 
 

Zapisz się na warsztat szkoleniowy i wyróżnij się na tle konkurencji. Wybierz szkolenie z zakresu skutecznej rozmowy telefonicznej. Pamiętaj, zaufanie klienta podczas rozmowy telefonicznej zdobędziesz w pierwszych 10 sekundach albo wcale! Nie podejmuj ryzyka, zacznij zarabiać!


Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i radzenia sobie z odmową, brakiem zainteresowania i innymi obiekcjami.
 


W czasie szkolenia ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię - jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? 

Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając! Telefoniczna obsługa klienta – bez tajemnic!

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do:  przedstawicieli handlowych (B2B,B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.


Dlaczego warto skorzystać z naszego szkolenia? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu! 


Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.
 

 

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75   


 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy


PROGRAM SZKOLENIA:

Komunikacja w relacji klient/sprzedawca
Jak przekazywać informacje przez telefon?
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).

Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
Rozpoznanie potrzeb.
Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?

Prezentacja oferty
Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup?

Wyjaśnianie obiekcji
Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać?

Sposoby na odmowę w telesprzedaży
Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?

Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży
Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży?

Błędy w rozmowach telefonicznych
Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?
Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
Jak i dlaczego powstają błedy oraz jak sobie z nimi radzić?



Więcej na www.superszkolenia.pl --------> SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

  • Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR Plaza
  • 02-017 Warszawa, al. Jerozolimskie 123A
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

Ocena pracowników
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas szkolenia poznasz: standardy oceny okresowej pracowników w firmie (np. oceny półrocznej, rocznej, itp.); narzędzia i mechanizmy wspierające menedżerów w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających pracowników (...)

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

SZKOLENIE DLA ADMINISTRACJI - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

SKUTECZNE SZKOLENIE - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.