Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 32-091 Michałowice, Małopolskie
  • LEGIONOWA 18A,
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>>

 

Cel główny szkolenia:

Wzmocnienie efektywności procesu windykacji.

 

Cele składowe:

Wzmocnienie proaktywnej postawy specjalistów w codziennej pracy.

Utrwalenie, usystematyzowanie i poznanie narzędzi komunikacyjno-rozwojowych wspierających efektywną obsługę relacyjną Klienta windykacyjnego.

 

Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:

W efekcie szkolenia poznasz:

 

  1. Konkretne wskazówki jak postępować z poszczególnymi Klientami żeby przekonać ich do zapłaty i żeby dalej byli zadowolonymi ze współpracy Klientami. Dodatkowo narzędzia służące rozpoznawaniu osobowości Twoich windykowanych Klientów
  2. Informacje pod kątem  mocnych stron Twojej osobowości jako pracownika odpowiedzialnego za skuteczną windykacje.
  3. Zasady wg których będziesz mógł prowadzić rozmowę windykacyjną
  4. Metody wywierania wpływu w procesie windykacji
  5. Konkretne sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania Twoich Klientów.

 

METODY SZKOLENIOWE

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracuję metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji i wyzwalającej zarazem ciekawość. Wykorzystuję doświadczenie i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.

Podczas pracy warsztatowej pracuję na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami i scenki i grę szkoleniową

 


PROGRAM SZKOLENI:

 

BLOK I.

Forma komunikacji i standardy obsługi Klienta windykacyjnego jako efekt oczekiwań organizacji

 

1. Wprowadzenie do warsztatu

  • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
  • Oczekiwania uczestników, cele i program szkolenia
  • Ćwiczenie wprowadzające

 

2. Standardy obsługi Klienta windykacyjnego

  • Oczekiwania Klientów (dłużników) w procesie komunikacji z nami
  • Oczekiwania pracodawcy co do formy i rezultatów komunikacji z Klientami
  • Nasze strefy wpływu i korzyści ze sprostania oczekiwaniom przełożonych

 

BLOK II.

Kluczowe narzędzia  komunikacji w procesie  obsługi Klienta windykacyjnego

 

3. Techniki komunikacji oparte o indywidualną specyfikę rozmówcy

  • Mocne strony specjalistów ds. windykacji i obszary do rozwoju
  • Narzędziowa charakterystyka czterech głównych typów osobowości
  • Budowanie relacji, informowanie, przekonywanie do zapłaty, argumentowanie, uzyskiwanie informacji, zapobieganie konfliktom i wychodzenie z konfliktów
  • Dostosowanie formy rozmowy do sytuacji i osobowości rozmówcy

 

4. Narzędzia efektywnej komunikacji z Klientem

  • Cele rozmowy z Klientem
  • Formy aktywnego słuchania
  • Komunikacja niewerbalna jako jeden z głównych filarów efektywnej rozmowy telefonicznej
  • Pytania jako narzędzie zdobywania informacji
  • Kluczowe słowa, przeformułowania – zwroty windykacyjne

 

5. Błędy i przeszkody w efektywnej komunikacji windykacyjnej

  • Przeszkody komunikacyjne
  • Błędy językowe - ,,czarne słowa”, niezręczne wyrażenia, zwroty potoczne, wyrażenia specjalistyczne
  • Granice w relacyjnej komunikacji windykacyjnej

 

6. Pokonywanie zastrzeżeń Klienta i perswazja psychologiczna

  • Intencja, kontrakt, pytanie i parafraza – jako ,,obiekcjo-łamacze’’
  • Od obiekcji do akceptacji
  • Narzędzia perswazji psychologicznej w rozmowie windykacyjnej
  • Skuteczne odpowiadanie na typowe wymówki i zagrywki dłużników

 

BLOK III.

Narzędzia efektywności osobistej  w rozmowie z windykacyjnym Klientem

 i codziennej pracy

 

7. Komunikacja asertywna  w rozmowach z dłużnikami

  • Uległy/Manipulacyjny/Bierny/Agresywny – przejawy postaw  i  świadomość zagrożeń komunikacyjnych z naszej strony
  • Nasza reakcja na nieakceptowalne zachowanie rozmówcy
  • Zasady komunikacji asertywnej w rozmowach windykacyjnych

 

8. Kontrola emocji w rozmowach z trudnym klientem

  • Kontrola negatywnych emocji pracownika działu windykacji
  • Wygaszanie emocji Klienta
  • Prezentacja rozwiązań sytuacji problemowych

 

9.  Sumienna praca specjalisty

  • Zasady stawiania celów w codziennej pracy (cel a marzenie)
  • Przejawy postawy proaktywnej i reaktywnej
  • Źródła i przepływ wiedzy w dziale

 

10.  Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  • Ewaluacja szkolenia

 

 

Szkolenia prowadzi:

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Krótkie filmy w social mediach
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje.

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne.

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani, Szkolenie Prawne, handlowe, windykacja, . otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.