Savoir vivre, etykieta i budowanie relacji – szkolenie wizerunkowe
Szkolenie z savoir-vivre'u obejmuje m.in zagadnienia: czym jest savoir-vivre, etykieta w biznesie, zasady savoir vivre w biznesie, dress code biznesowy, dress code w urzędzie, mowa ciała, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, pozytywny wizerunek w biznesie, precedencja, korespondencja firmowa, zasady pisania e-maili służbowych, rozmowy telefoniczne.
We współczesnym świecie wszystko dzieje się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym, nie powinny być nigdy naruszane.
Swoim strojem, zachowaniem i manierami reprezentujemy nie tylko firmę, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir-vivre’u zależy, jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników.
Znajomość savoir-vivre’u jest obecnie jednym z kluczowych elementów pomyślnego i swobodnego nawiązywania oraz budowania kontaktów zawodowych i towarzyskich. Zapraszamy na szkolenie w celu omówienia najważniejszych zasad etykiety, netykiety, precedencji i autoprezentacji.
„Najważniejsze nie jest to, czy masz dobre, czy złe maniery, tylko czy masz takie same maniery wobec wszystkich”
George Bernard Shaw
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu trafnego i efektywnego wykorzystywania wybranych reguł savoir-vivre'u, zarówno w życiu zawodowym, jak i społecznym. Uczestnicy poznają kluczowe zasady obowiązującej etykiety, których wykorzystanie pozwoli na swobodne – ale jednocześnie profesjonalne – odnalezienie się w różnorodnych sytuacjach zawodowo-towarzyskich.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie z etykiety i savoir-vivre'u jest skierowane do osób na różnych stanowiskach oraz pracujących w firmach czy instytucjach o różnych profilach. Niezależnie od poziomu doświadczenia i branży, zdobycie wiedzy na temat właściwego zachowania w środowisku biznesowym może znacząco przyczynić się do budowy trwałych relacji, zwiększenia pewności siebie i osiągnięcia sukcesu zawodowego.
Metody szkoleniowe:
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,etykieta-w-biznesie-i-w-administracji-ebk.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych. |
|
Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.J.G.Training szkolenia specjalistyczne1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne. |
|
Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnejJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Savoir vivre, etykieta i budowanie relacji – szkolenie wizerunkowe, Szkolenie Interpersonalne, rozwój osobisty, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.