Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

  • Termin: 2025-06-25 - 2025-06-26
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1580.00 1530 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1881.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 32-091 Michałowice, Małopolskie
  • LEGIONOWA 18A,
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami >>>

 

Szkolenie skierowane jest dla pracowników obsługi których zadaniem jest wzmacnianie i budowanie zadowolenia oraz lojalności Klienta.


Cel szkolenia:

Wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów.




Korzyści szczegółowe dla uczestników:

  • Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
  • Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klienta
  • Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
  • Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
  • Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i bezpośrednio
  • Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
  • Stosowania technik zadawania pytań
  • Wywierania wpływu na Klienta
  • Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
  • Przekonującego mówienia
  • Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
  • Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
  • Przejawów postawy proaktywnej w pracy
  • Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
  • Powodów określonego zachowania Klientów
  • Zasad obsługi Klienta wpływających na jego zadowolenie i lojalność
  • Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie obsługi


PROGRAM SZKOLENIA:

 

MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE

  1. Cele i program szkolenia
  2. Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
  3. Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem

MODUŁ II. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekują? – Klient i mój Przełożony
  2. Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
  3. Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu obsługi Klienta

MODUŁ III. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Zbuduj ze mną relacje’’ – gra szkoleniowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ IV. PROFESJONALNIE OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW I UMIEM BUDOWAĆ RELACJĘ BIZNESOWĄ Z KAŻDYM, NAWET TRUDNYM KLIENTEM PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
  • Podczas spotkania bezpośredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej
  1. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
  • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • Budowania relacji biznesowej
  • Budowania i wzmacniania lojalności
  • Przekonywania
  • Argumentowania
  • Zapobiegania konfliktom

MODUŁ V. WZMACNIANIE EFEKTYWNEJ RELACJI Z KLIENTEM ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA

  1. Komunikacja niewerbalna w procesie obsługi
  2. Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
  3. Budowanie relacji
  4. Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

MODUŁ VI. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY BYĆ ZADOWOLONYM

  1. Proszę powiedzieć…? – pytania jednym z filarów zadowolenia Klienta
  2. Zasady uzyskiwania informacji
  3. Lista pytań

MODUŁ VII. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’ – MYŚLI KLIENT

  1. Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
  2. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
  3. Zaproponowanie rozwiązania Klientowi- ćwiczenie

MODUŁ VIII. CHOLERA JASNA…!

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia
 

 

Szkolenie prowadzi:
Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
 

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Pełną interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Pracę w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo i telefonicznie)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl





  • Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Krótkie filmy w social mediach
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje.

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne.

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, obsługa klienta, biznesowe, kreatywność, rozwiazywanie konfliktów, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.