Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 32-091 Michałowice, Małopolskie
  • LEGIONOWA 18A,
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interenetową:
Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta>>>


Podczas szkolenia Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznych technik sprzedaży oraz komunikacji z klientem. Będą umieli właściwie budować trwałe relacje z klientami i rozumieli wagę tego aspektu sprzedaży. Poznają proces sprzedaży i będą umieli świadomie planować rozmowę handlową w oparciu o przekazany model. Nabędą umiejętności niezbędne w procesie sprzedaży relacyjnej, w tym stosować „język korzyści” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz budowania argumentów sprzedażowych.

 

 

Cel szkolenia:

Zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:

 

  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych.
  • Procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
  • Komunikacji gwarantującej sukces sprzedażowy.
  • Prezentowania oferty, jako odpowiedzi na potrzeby klienta, zgodnie z korzyściami Klienta – stosowanie języka korzyści.
  • Podnoszenia skuteczności prowadzenia rozmów telefonicznych.
  • Radzenia sobie z obiekcjami ze strony Klienta.
  • Zasad wywierania wpływu i skutecznej argumentacji.
  • „Cross-sellingu” i „up sellingu”, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta.
  • Stosowania technik zamykania sprzedaży.
  • Procesu sprzedaży perswazyjnej.

 


Nabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:

 

  • Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
  • Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym.
  • Efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb Klienta.
  • Skutecznego wykorzystania technik sprzedaży wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, w tym sprzedaży perswazyjnej.
  • Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta z zastosowaniem języka korzyści.
  • Budowania dobrych relacji biznesowych.
  • Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”.

 


Wykształcenie pożądanych postaw:

 

  • Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby.
  • Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z Klientami.
  • Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik.
  • Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientem.
  • Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych.

 

 
PROGRAM SZKOLENIA:
 

MODUŁ I. KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY.

Skuteczna komunikacja sprzyja dobrym kontaktom z Klientami, pozwala uzyskać informacje niezbędne w procesie sprzedaży oraz pomaga budować dobre relacje z nimi. W tym module uczestnicy poznają najskuteczniejsze narzędzia komunikacji interpersonalnej oraz przećwiczą w praktyce ich stosowanie. Ważny także będzie element efektywnego rozpoznawania emocji własnych oraz Klienta obecnych w procesie sprzedaży jak również narzędzia i metody pracy z emocjami.

  • Co należy widzieć o komunikacji?
  • Rodzaje komunikatów.
  • Aktywne słuchanie.
  • Klimat w rozmowie.
  • Techniki dostrajania się.
  • Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
  • Techniki zadawania pytań.
  • Inne skuteczne narzędzia komunikacji.
  • Emocje w komunikacji.

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE DO PRACY HANDLOWCA - CO JEST WAŻNE DO PLANOWANIA I OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.

"Brak przygotowania to przygotowanie do klęski". Na tym etapie pracy handlowca istotne są narzędzia do planowania i analizy rynku oraz portfela klientów - poznasz je i przećwiczysz ich stosowanie. Dowiesz się także, jakie korzyści przyniesie Tobie umiejętna analiza danych i wskaźników - słowem będziesz umiał rozsądnie przygotować strategię działań swoją, bądź swojego działu.

  • Co należy widzieć o kliencie i o rynku?
  • Jaki jest nasz produkt?
  • Planowanie pracy handlowca.
  • Gdzie poszukiwać nowych klientów?
  • Sposoby dotarcia do klienta.
  • Czy warto interesować się konkurencją?
  • Opracowanie strategii działań na rynku /porfelu klientów.

MODUŁ III. AUTOPREZENTACJA I PREZENTACJA FIRMY.

Jak reagujemy na spotkanie drugiego człowieka pierwszy raz? Jakie mechanizmy w nas odruchowo działają? Co z tego dla handlowca wynika? Jak skutecznie stosować techniki autoprezentacji? Co w naszych prezentacjach jest najistotniejsze w przekazie? a także: Jak się nie dać tremie? Na co położyć największy nacisk? Po co dbać o dobrą prezentację? - czyli co dzięki temu możemy uzyskać lub gdzie czają się niebezpieczeństwa i jak ich uniknąć.

  • Magia pierwszego wrażenia.
  • Jacy jesteśmy – nasze mocne i słabe strony?
  • Postawa w pracy handlowca - emocje budujące.
  • Przedstawianie firmy – mocne i słabe strony.
  • Specyfika sprzedaży w waszej branży i jej wpływ na pierwsze wrażenie.

MODUŁ IV. ROZPOZNAWANIE ZACHOWAŃ LUDZI – TYPOLOGIA KLIENTÓW.

Nasi klienci, podobnie jak i my są różni czyli, inaczej interpretują otaczający świat, podejmują decyzje na podstawie innych priorytetów, inne rzeczy dla nich są istotne, mają różne temperamenty etc. Skoro są różni to, aby być skutecznym w komunikacji /choćby zrozumiałym w przekazie / warto różnie się z nimi komunikować. W tej części szkolenia Uczestnicy poznają podstawowe typy klientów oraz przećwiczysz skuteczne sposoby komunikacji z nimi.

  • Jak rozpoznać określony typ klienta?
  • Sposoby komunikacji z określonymi typami klientów.

MODUŁ V. MOTYWACJA ZACHOWAŃ KLIENTA.

Co skłania klienta do podjęcia takiej a nie innej decyzji? Na co zwraca uwagę? Jak się to ma do jego potrzeb? Ile jest racjonalności w podejmowaniu decyzji, a co z emocjami?- słowem jak podejmujemy decyzję a jak myślimy, że podejmujemy decyzje. Znając mechanizmy łatwiej będzie nam skutecznie przeprowadzić proces sprzedaży.

  • Dlaczego klienci kupują?
  • Emocje w zachowaniach klienta i ich wpływ na zachowania podczas procesu sprzedaży.
  • Lojalność i relacje z klientem.
  • Sprzedaż relacyjna a sprzedaż doradcza.
  • Błędy poznawcze w procesie decyzyjnym klienta.

MODUŁ VI. STOPNIE ROZMOWY HANDLOWEJ, – CO TO TAKIEGO, WPROWADZENIE, WŁAŚCIWA KOLEJNOŚĆ - CZYLI JAK WYGLĄDA PROCES SPRZEDAŻY.

Początek, środek i koniec procesu sprzedaży jest w każdej branży taki sam - kolejność kolejnych kroków w spotkaniu z klientem, ma duże znaczenie dla osiągania sukcesów. Dlaczego jest istotne zachowanie kolejności odpowiednich działań z klientem, jakie zachowania są niezbędne na każdym kroku rozmowy handlowej i dlaczego akurat takie mają być?  W tym module poznasz "koło sprzedaży" oraz przygotujesz się na to, czego można się spodziewać na poszczególnych etapach. Warto wiedzieć, jak potencjalnie zachowa się klient podczas rozmowy i kiedy można się spodziewać określonych zachować - to pozwoli na przygotowanie się do rozmowy mentalnie i merytorycznie.

MODUŁ VII. PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY.

Warto zadbać o właściwe przygotowanie do spotkania /rozmowy telefonicznej/ z naszym Klientem. W trakcie tej części szkolenia Uczestnicy przede wszystkim poznają niezbędne elementy przygotowania do wizyty /rozmowy/ tak, aby spotkanie z Klientem było efektywne. Przedstawione zostaną sposoby ustalania priorytetów, definiowania celów. Przećwiczone zostaną techniki ustalania celów i inne działania planowania rozmowy handlowej - da to pewność siebie i siłę na  nadchodzącym spotkaniu z klientem.

  • Co należy przygotować przed rozmową handlową?
  • Metody wyznaczania celów.
  • Umawianie spotkań.

MODUŁ VIII. PIERWSZE SPOTKANIE I OTWARCIE ROZMOWY.

Pierwszy krok w spotkaniu z klientem jest niezwykle istotny w budowaniu dalszej relacji z nim. W tej części szkolenia przedstawione zostaną metody pozytywnego wpływu na klienta oraz najważniejsze elementy powitania.

  • Magia pierwszego wrażenia
  • Prezentacja.

MODUŁ IX. DEFINIOWANIE POTRZEB.

Przekonasz się, że Klienci kupują z określonych powodów. Znajdź "powód" Klienta, a będziesz skuteczny. Po co? Jak i kiedy definiować potrzeby klienta? - przedstawione zostaną narzędzia, pomocne techniki i elementy postawy skutecznego handlowca.

  • Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy.
  • Metoda „lejka”.
  • Rozpoznawanie potrzeb.
  • Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży.
  • Błędy poznawcze w analizie potrzeb klient. Na jakie pułapki analizy sytuacji winniśmy się przygotować.

MODUŁ X. PREZENTACJA OFERTY.

Nawet najlepszy produkt warto dobrze zaprezentować. W tym module poznasz sposoby efektywnej prezentacji oferty, aby Klient chętnie zdecydował się na proponowany wybór. Poćwiczysz także techniki efektywnej prezentacji ceny /z elementami "obrony" ceny/. Nauczysz się także korzystać ze skutecznych sposobów dosprzedaży czyli dowiesz jak niezwykle skutecznie zwiększyć wolumen sprzedaży pod koniec rozmowy.

  • Metody prezentacji ceny.
  • Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży – najlepsze argumenty.
  • Język korzyści – jak przełożyć cechy na korzyści.
  • Cross selling i up selling – jak wykorzystać w procesie sprzedaży.

MODUŁ XI. ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY.

W tym module Uczestnicy znajdą odpowiedź na pytania: Co robić, aby nie zagadać sprzedaży? Kiedy podjąć decyzję o zakończeniu spotkania? Jak poradzić sobie z niezdecydowaniem Klienta? oraz co robić kiedy klient ma zastrzeżenia?.

  • Sposoby zamykania sprzedaży.
  • Uzyskanie zobowiązania.
  • Odpieranie zastrzeżeń i obiekcji klienta.
  • Techniki zamykania sprzedaży.

MODUŁ XII. ANALIZA PO SPOTKANIU.

Ważne jest przygotowanie, ważna jest także analiza po spotkaniu z Klientem, to podstawa planowania dalszej pracy oraz przygotowanie do następnej rozmowy. Dowiesz się, dlaczego warto temu poświecić uwagę i jak taka analiza ma przebiegać.

MODUŁ XIII.  PROCES SPRZEDAŻY PROWOKACYJNEJ, JAKO POMOC W KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI ORAZ TECHNIKA POZYSKIWANIA WYBRANYCH KLIENTÓW ORAZ INNE MODELE PROWADZENIA PROCESU SPRZEDAŻY.

Uczestnicy poznają niezwykle skuteczną metodę pracy z Klientem - sprzedaż prowokatywna - niecodzienna w praktyce i odmienna w podejściu w porównaniu do klasycznych metod, prosta w stosowani,  oraz przypomnienie znanego, jednak działającego, modelu AIDA.

  • Przedstawienie zasad i i istoty sprzedaży prowokacyjnej.
  • Socjopsychologiczne podstawy sprzedaży prowokacyjnej, zasady zachowań.
  • Metody i narzędzia sprzedaży prowokacyjnej.
  • Wybrane techniki.
  • Komunikaty.
  • 3T.
  • Apele.
  • Zastosowanie sprzedaży prowokacyjnej w praktyce.
  • AIDA – pomoc w prezentacji i procesie sprzedaży.

MODUŁ XIV. MODEL SPRZEDAŻY PERSWAZYJNEJ – PSF.

Uczestnicy szkolenia poznają również rzadziej stosowany model sprzedaży perswazyjnej - bardzo efektywny w sprzedaży dóbr niematerialnych i w "sprzedaży akcyjnej".

  • Prezentacja struktury PSF – krótkie omówienie etapów.
  • Budowanie kontaktu z klientem.
  • Opis sytuacji w PSF.
  • Opis sytuacji w PSF.
  • Mechanizm działania w PSF - truizmy.
  • Wzmocnienie korzyści w PSF.
  • Zamknięcie w prezentacji perswazyjnej.

MODUŁ XV. PRACA Z KLIENTEM „TRUDNYM”.

Nie ma trudnych Klientów, są tylko trudne dla nas sytuacje. Podczas tej części szkolenia Uczestnicy dowiedzą się: Jak postępować w sytuacjach niecodziennych? Jak się do tego przygotować mentalnie? Jakie techniki najlepiej w takich razach się sprawdzają?

  • Trudne sytuacje i trudni klienci – skąd się biorą?
  • Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji.
  • Modele postępowania w sytuacjach trudnych.
 
Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

 

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Krótkie filmy w social mediach
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje.

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne.

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, negocjacje, handlowe, techniki sprzedaży, prewencja, . zamkniete

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.