Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa Klienta

  • Termin: 2024-04-29 - 2024-04-29
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta.

Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w kontaktach z klientem, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie kontaktu z klientem. Uczestnicy nauczą się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi, dopasowywać styl prowadzonych rozmów i obsługi do stylu 
i osobowości klienta.

Nabyta wiedza przyczyni się do poprawienia jakości obsługi klienta, co wpłynie na wizerunek Pracodawcy.

 

 Program szkolenia

  1. Specyfika obsługi klienta– wprowadzenie do szkolenia.
  2. Nawiązanie kontaktu i budowanie pozycji doradcy we współpracy z klientem:
    • wizerunek doradcy klienta - autoprezentacja w kontakcie z klientem,
    • komunikacja ustna – telefoniczna i bezpośrednia – podstawowe reguły
      i zasady,
    • komunikacja pisemna - podstawowe reguły i zasady,
    • udzielanie rzeczowych informacji,
    • informowanie o niezbędnej dokumentacji.
  3. Sztuka prowadzenia rozmowy z klientem:
    • typy klientów – rozpoznanie i strategia współpracy,
    • siła przekonywania słowem, elementy istotne w przekazie,
    • techniki aktywnego słuchania, rozumienie (zadawanie pytań, parafrazowanie, empatia), przekazywanie informacji i komunikowanie się w warunkach rozbieżnych interesów.
  4. Trudny klient – jak sobie z nim radzić?
    • stawianie granic, techniki opanowania emocji i stresu, techniki asertywne,
    • reagowanie na krytykę i odmowę oraz radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta,
    • dostosowywanie sposobów rozwiązywania konfliktów do cech, osobowości klienta oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły.
  5. Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych:
    • twórcze wykorzystanie optymalnego poziomu stresu,
    • odzyskiwanie kontroli.
  6. Standardy obsługi klienta w praktyce – przygotowanie do wdrożenia

Termin i miejsce

  • 02.04.2024, szkolenie online
  • 29.04.2024, szkolenie online
  • 21.05.2024, szkolenie online
  • 26.06.2024, szkolenie online

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki tematyczne
  • testy psychologiczne
  • dyskusje
  • prezentacje

Cena szkolenia:

790 PLN*/** szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/** szkolenie online

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl



  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-05-21 - 2024-05-21
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-06-26 - 2024-06-26
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MS Excel – średniozaawansowany
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy.

MS Outlook
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie cech i funkcjonalności programu Microsoft Office Outlook. MS Outlook pomaga w tworzeniu procedur porządkujących takie zasoby, jak kontakty i informacje. Stanowi doskonały wstęp do wsp

Obrona przed manipulacją
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obrona przed manipulacją - socjotechniczne metody wyłudzania informacjiW dzisiejszej dobie informacja jest najcenniejszym produktem. Wyłudzanie informacji jest znane od dawna. W niektórych kręgach zawodowych (...)

Trening umiejętności negocjacyjnych
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu.

Warsztaty antystresowe
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Warsztaty antystresoweWarunki pracy często wywołują stres, zmęczenie i prowadzą do wypalenia zawodowego. Skuteczna walka ze stresem jest możliwa, gdy zrozumiemy czym tak naprawdę jest stres, jakie są jego źródła i jak na nas wpływa.

Nowoczesne techniki sprzedaży
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W czasie szkolenia uczestnicy nabędą: umiejętność efektywnego komunikowania się, umiejętność rozpoznawania typów klientów, umiejętność sprzedaży usług i produktów, umiejętność reagowania na stres(...)

VBA - Visual Basic for Application
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenie jest poznanie zasad programowania dla zaawansowanego użytkownika arkusza kalkulacyjnego, języka VBA, modelu obiektowego MS Office, narzędzi programowania MS Office. Program (...)

Zarządzanie sobą w czasie
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

"Zadbaj o minuty, a godziny same się o siebie zatroszczą”Lord Chesterfield

Zasady prowadzenia sekretariatu
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu.

Efektywna komunikacja interpersonalna
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, handlowe, telemarketing, obsługa klienta, Szkolenie o n l i n e. zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.