Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, komunikacja wewnętrzna, Wrocław. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:1550zł

Jest:1350zł

Podstawowe informacje

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie

  • Termin: 2018-10-25 - 2018-10-26
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1390.00 1320.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1624.22 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!

  

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA

 

 Terminy i miejsca szkolenia

 

Miejsce

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

Liczba dni

Liczba godzin

Wrocław

2018-10-25

2018-10-26

2

16

Kraków

2018-11-22

2018-11-23

2

16

Poznań

2018-12-10

2018-12-11

2

16

 

 

Grupa docelowa:

  • Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
  • Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawienie jak istotne jest budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem z perspektywy całej organizacji.
Szkolenie będzie skoncentrowane wokół obszarów:
  • właściwego reprezentowania organizacji w kontaktach z Klientami;
  • dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta;
  • radzenia sobie w kontakcie z wymagającym klientem;
  • profesjonalnego podtrzymywania relacji z klientem
     

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności praktyczne w obszarach:
  • zrozumienia motywów działania klientów
  • bycia w roli klienta
  • diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami
  • umiejętności budowania relacji z klientami
  • posługiwania się językiem korzyści w kontakcie z klientami.
     

Metodologia:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO
Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.
 

Trener:

Specjalizacja trenerska:
Trener Biznesu oraz adiunkt w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Uznany konsultant w zakresie obsługi klienta, skutecznej komunikacji oraz kreowania wizerunku instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich instytucjach i przedsiębiorstwach. Autor cyklu szkoleniowego „Nowe Standardy w Profesjonalnej Obsłudze Klienta”, który Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER nieprzerwanie realizuje od roku 2009r. Specjalizuje się w realizacji autorskich gier strategicznych podczas szkoleń i warsztatów. Skuteczność gier polega na wykorzystaniu unikalnych mechanizmów (narracja, natychmiastowa informacja zwrotna, element rywalizacji), które prowadzą do maksymalnego zaangażowania graczy w działanie. Dzięki temu czas nauki w porównaniu do innych metod ulega znacznemu skróceniu, a realizowane w tej formie projekty są bardziej efektywne.
 

Program szkolenia:

I.Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
II.Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
III.Każdy z nas jest klientem.
IV.Oczekiwania klientów.
V. Proces obsługi klienta.
1.Badanie potrzeb klientów.
2.Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
3.Rozwiewanie obiekcji klienta.
VI.Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
VII.Typy klientów.
VIII.Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
IX.Praca z klientem wymagającym.
X.Kontakt z klientem.
1.Zadawanie pytań.
2.Parafraza.
3.Budowanie kontaktu z klientem.
4.Pierwsze wrażenie.
5.Udzielanie informacji klientowi.
XI.Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
XII.Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.
 

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
 

Inwestycja:

1390 zł netto (+23% VAT) 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)
Pozostałe miasta: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1710 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:      Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194     
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034     
tel. 508 393 926  

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
 

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2018-10-22 - 2018-10-23
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2018-11-22 - 2018-11-23
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2018-12-10 - 2018-12-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w praktyce - 3-dniowe szkolenie w
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w (...)

Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w praktyce - 3-dniowe szkolenie w
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w (...)

Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w praktyce - 3-dniowe szkolenie w
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające - 3-dniowe sz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające - 3-dniowe sz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające - 3-dniowe sz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające - 3-dniowe sz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w praktyce - 3-dniowe szkolenie w
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium (...)

Kontrola Zarządcza i Zarządzanie Ryzykiem - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Możliwość indywidualnych
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kontrola Zarządcza i Zarządzanie Ryzykiem - 2-dniowe warsztaty praktyczne. (...)

Służebność przesyłu oraz Ustawa o korytarzach przesyłowych w praktyce - Kompendium obowiązujących pr
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Służebność przesyłu oraz Ustawa o korytarzach przesyłowych w praktyce (...)

ABC Finansów publicznych w praktyce - Kompendium aktualnych przepisów. Analiza aspektów prawnych, fi
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: ABC Finansów publicznych w praktyce - Kompendium aktualnych przepisów. (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Prawo wodne - kompendium obowiązujących przepisów [2-dniowe warsztaty praktyczne].
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo wodne - kompendium obowiązujących przepisów [2-dniowe warsztaty (...)

Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające na samodzielne zaprojek
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające (...)

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - trzydniowe warsztaty p
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - trzydniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych 2018. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.