Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • 01-971 Warszawa, Mazowieckie
  • Farysa 64
  • Telefon: 505 273 550
  • Fax: 22 266 08 51
  • Email: biuro@projektgamma.pl
  • www: www.projektgamma.pl
Firma szkoleniowa Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

IDEA SZKOLENIA


Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

6 godzin warsztatu online

PROGRAM SZKOLENIA

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych

6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

Nasze szkolenia menedżerskie

Przeszkoliliśmy ponad 50 tys. osób na stanowiskach menedżerskich – poprzez szkolenia online‘owe, stacjonarne oraz w formatach hybrydowych. Szkolenia dla menedżerów prowadzą trenerzy z dużym doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych i trenerskim. Wybierz nasze szkolenia menedżerskie. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!

Najnowsze szkolenia:

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.

Lider transformacyjny – kiedyś przyszłość, dziś obowiązek
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni i dostrzegają wyzwania zanim zobaczą je inni.To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją.

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy

Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać.

Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi.

Trening mentalny online - Flow
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika.

Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi.

Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

Siła i Odporność Menedżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie.

Spotkania biznesowe on-line
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online).

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów, Szkolenie Menedżerskie, zarządzanie, motywacja, inne, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.