Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>>
Cel szkolenia:
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
W efekcie szkolenia otrzymasz:
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
1. Osobowościowy test autoanalizy
2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
3. Indywidualna informacja zwrotna
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’
1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
2. Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
4. Scenki warsztatowe
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’
1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
4. Scenki warsztatowe
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
2. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
4. Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
1. Podłoże obiekcji Klientów
2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
4. Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
3. Gry i manipulacje Klientów
4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. KONCEPCJA SPRZEDAŻY WG CHALLENGERA jako efektywna metoda sprzedaży w kryzysie
1. Geneza koncepcji
2. Założenia koncepcji – jako pierwszy etap wdrożenia nowego systemu sprzedaży
3. (Na podstawie książki ,,Sprzedawaj jak Challenger – Strategie kontroli komunikacji z klientem’’ Matthew Dixon i Brent Adamson)
MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
3. Ewaluacja szkolenia
Szkolenie prowadzi:
Maciej Leszczyński
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
-50zł
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamianiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Krótkie filmy w social mediachAVENHANSEN Sp. z o.o.Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje. |
|
Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowejAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne. |
|
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznychAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...) |
|
Negocjacje zakupowe w praktyceAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Od NIE do TAK w procesie sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, kreatywność, Kraków. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.