Oceny pracownicze (pierwsza ocena i oceny okresowe) oraz wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej. Przepisy i praktyka
Szkolenie 1-dniowe
Szkolenie z ocen pracowniczych obejmuje m.in. zagadnienia: pierwsza ocena w służbie cywilnej, oceny okresowe w służbie cywilnej, przyznawanie kolejnych stopni służbowych, wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej.
OPIS SZKOELNIA:
Ustawa o służbie cywilnej wprowadza zasadę, że pracownik zatrudniony po raz pierwszy w służbie cywilnej podlega:
Pierwsza ocena ma na celu budowanie wykwalifikowanej i profesjonalnej kadry w służbie cywilnej. To ocena kwalifikacyjna pracownika. W jej trakcie zbierane są informacje pomocne przy podejmowaniu decyzji, czy należy przedłużyć umowę z ocenianym pracownikiem.
Ocena okresowa, niezwiązana z pierwszą oceną, to jedno z podstawowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Służy przede wszystkim udzielaniu pracownikom informacji zwrotnej na temat wykonywanej przez nich pracy. Stanowi niezbędny element systemu motywacji i rozwoju zawodowego. Oceny okresowe pomagają poprawiać efektywność pracy, podejmować decyzje kadrowe (awanse, przeniesienia), czy planować zatrudnienie. Są również pomocne w ustalaniu ścieżek kariery pracowników, kształtowaniu wysokości wynagrodzeń, czy nagradzaniu.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego omawiamy zasady sporządzania pierwszej oceny, ocen okresowych dla urzędników służby cywilnej oraz wartościowanie stanowisk pracy.
Cele szkolenia:
zapoznanie uczestników z przepisami dotyczącymi planowania i ocenia pracowników i urzędników służby cywilnej
uporządkowanie wiedzy uczestników
uświadomienie powiązania procesu ocen okresowych w służbie cywilnej z innymi aspektami zarządzania zasobami ludzkimi
dostarczenie uczestnikom wiedzy nt. szczegółowych kryteriów oceny i ich stopniowania
omówienie zasad przeprowadzania ocen okresowych w służbie cywilnej wynikających z Rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów
zapoznanie pracowników z najnowszymi zmianami w zakresie pierwszej oceny i oceny okresowej w służbie cywilnej
Korzyści ze szkolenia:
Adresaci szkolenia:
Metody szkolenia:
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,oceny-okresowe-scp.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone celeJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie. |
|
Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneStres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu. |
|
Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.J.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne. |
|
Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.J.G.Training szkolenia specjalistyczneProponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową. |
|
Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawneJ.G.Training szkolenia specjalistyczneProponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji. |
|
Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem. |
|
Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych. |
|
Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanegoJ.G.Training szkolenia specjalistyczneW trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji. |
|
Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Oceny pracownicze (pierwsza ocena i oceny okresowe) oraz wartościowanie stanowisk pracy w służbie cy, Szkolenie Dział Personalny HR, okresowa ocena pracowników, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.