Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Obsługa klienta z niepełnosprawnością

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • 01-971 Warszawa, Mazowieckie
  • Farysa 64
  • Telefon: 505 273 550
  • Fax: 22 266 08 51
  • Email: biuro@projektgamma.pl
  • www: www.projektgamma.pl
Firma szkoleniowa Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

IDEA SZKOLENIA


Zobacz szkolenie: Obsługa klienta z niepełnosprawnością

 

Szkolenie dostarcza wiedzy na temat rodzajów oraz stopni niepełnosprawności, aktów prawnych dotyczących niepełnosprawności w Polsce, prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na temat niepełnosprawności. Rozwinie również i usprawni umiejętność komunikacji z osobą z niepełnosprawnością a tym samym przełamie lęki i bariery przed kontaktami z osobami z niepełnosprawnością, które mogą pojawia się u pracowników urzędu. Uczestnicy szkolenia nauczą się w jaki sposób postępować z klientem z niepełnosprawnością oraz poznają elementy savoir-vivre’u wobec osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.

PROGRAM SZKOLENIA

PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)

1. Wprowadzenie do tematyki niepełnosprawności

    • Stereotypy dotyczące osób z niepełnosprawnością – dyskusja na temat osób niepełnosprawnych będących klientami urzędu
    • Perspektywa osób z niepełnosprawnością czyli postrzeganie świata oraz ludzi
    • Ćwiczenie – wejście w rolę osoby niepełnosprawnej oraz wnioski po ćwiczeniu
    • Analiza problemów z którymi spotykają się osoby niepełnosprawne

2. Rozwinięcie tematyki niepełnosprawności

    • Definicja niepełnosprawności i jej rozumienie
    • Inwalidztwo a niepełnosprawność
    • Modele niepełnosprawności
    • Podstawowe akty prawne dotyczące niepełnosprawności w Polsce
    • Rodzaje oraz stopnie niepełnosprawności
      • Upośledzenie wzroku
      • Upośledzenie słuchu oraz mowy
      • Upośledzenie ruchu
      • Upośledzenie umysłowe
      • Choroby psychiczne
      • Choroby neurologiczne
      • Epilepsja
      • Upośledzenie innego rodzaju
    • Podział ze względu na obniżoną sprawność:
      • Zmysłową / Sensoryczną
      • Komunikacyjną
      • Ruchową
      • Psychofizyczną
      • Intelektualna
      • Funkcjonowania w społeczeństwie
    • Szersze rozumienie niepełnosprawności
      • otępienie starcze o lekkim i średnim stopniu
      • choroba Alzheimera

3. Sposób komunikowania się z osobami niepełnosprawnymi

    • Znaczenie zachowań werbalnych i niewerbalnych z procesie komunikacji
    • Komunikacja z osobami o różnych rodzajach niepełnosprawności:
      • Wzroku
      • Słuchu oraz mowy
      • Ruchu
      • umysłowej
      • choroby psychicznej
      • choroby neurologicznej
      • epilepsji
    • Sposoby ułatwienia komunikacji mimo np. braku znajomości języka migowego
    • Ćwiczenie praktyczne w grupach rozmowy z osobami o różnych niepełnosprawnościach

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)

4. Obsługa osoby niepełnosprawnej, będącej klientem urzędu

    • Standardy obowiązujące w urzędach
    • Rozwiązania organizacyjne w urzędzie
    • Prawa osoby z niepełnosprawnością
    • Nawiązanie kontaktu i rozmowa wstępna
    • Identyfikacja i weryfikacja charakteru sprawy do załatwienia
    • Rola stanowisk informacyjnych i recepcyjnych w urzędzie
    • Dostosowanie sposobu obsługi do konkretnego klienta z niepełnosprawnością
    • Budowanie życzliwego kontaktu pomimo barier
    • Właściwe zakończenie obsługi osoby niepełnosprawnej

5. Savoir-vivre wobec klientów z niepełnosprawnością

6. Niepełnosprawność u osób dorosłych a niepełnosprawność u dzieci

    • Obsługa dorosłej osoby niepełnosprawnej
    • Obsługa niepełnosprawnego dorosłego będącego wraz z opiekunem
    • Obsługa osoby dorosłej przychodzącej z niepełnosprawnym dzieckiem/dziećmi

7. Wybrane zasady Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji z dnia 6 września 2001 r. w odniesieniu do obsługi osób z niepełnosprawnością

    • Praworządność
    • Niedyskryminowanie
    • Niezależność
    • Obiektywizm
    • Zakaz nadużywania uprawnień
    • Uczciwość
    • Uprzejmość
    • Ochrona danych osobowych

8. Równowaga w obsłudze klienta z niepełnosprawnością

    • Dyskryminacja negatywna
    • Dyskryminacja pozytywna

9. Asertywność w kontakcie z niepełnosprawnym klientem urzędu

    • Definicja i rozumienie asertywności
    • Cechy asertywnej komunikacji
    • Sposób tworzenia komunikatu asertywnego
    • Rozpoznawanie manipulacji ze strony osoby z niepełnosprawnością
    • Sposoby jak poradzić sobie z manipulacją
    • Ćwiczenie w grupach: radzenie sobie z manipulacją
    • Dyskusja: omówienie zaobserwowanych procesów oraz trudności

10. Podsumowanie

Gamma - szkolenia dla administracji publicznej

Nasze szkolenia dla administracji są zaprojektowane z myślą o potrzebach instytucji publicznych, zapewniając wszechstronne wsparcie w zakresie prawa, zarządzania i nowoczesnych technologii. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!

Najnowsze szkolenia:

Management 3.0, czyli menadżer w świecie VUCA
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online

Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie.

Wczoraj kolega, dziś przełożony Budowanie autorytetu nowego menadżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.

Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCA
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

Turkusowe przywództwo
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens.

ZESPÓŁ 3E = Zarządzanie Emocjami, Energią i Elastycznością zespołu
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

W czasie kryzysu niezbędna jest kreatywność, świeże spojrzenie, pomysły na zmiany i ulepszenia – warto wciągnąć w ich poszukiwanie całą załogę!

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.

Lider transformacyjny – kiedyś przyszłość, dziś obowiązek
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni i dostrzegają wyzwania zanim zobaczą je inni.To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją.

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa klienta z niepełnosprawnością, Szkolenie Zawodowe, Administracja, samorządowa, pomoc społeczna, administracja, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.