Zobacz szkolenie: Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat rodzajów oraz stopni niepełnosprawności, aktów prawnych dotyczących niepełnosprawności w Polsce, prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na temat niepełnosprawności. Rozwinie również i usprawni umiejętność komunikacji z osobą z niepełnosprawnością a tym samym przełamie lęki i bariery przed kontaktami z osobami z niepełnosprawnością, które mogą pojawia się u pracowników urzędu. Uczestnicy szkolenia nauczą się w jaki sposób postępować z klientem z niepełnosprawnością oraz poznają elementy savoir-vivre’u wobec osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
1. Wprowadzenie do tematyki niepełnosprawności
2. Rozwinięcie tematyki niepełnosprawności
3. Sposób komunikowania się z osobami niepełnosprawnymi
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
4. Obsługa osoby niepełnosprawnej, będącej klientem urzędu
5. Savoir-vivre wobec klientów z niepełnosprawnością
6. Niepełnosprawność u osób dorosłych a niepełnosprawność u dzieci
7. Wybrane zasady Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji z dnia 6 września 2001 r. w odniesieniu do obsługi osób z niepełnosprawnością
8. Równowaga w obsłudze klienta z niepełnosprawnością
9. Asertywność w kontakcie z niepełnosprawnym klientem urzędu
10. Podsumowanie
Nasze szkolenia dla administracji są zaprojektowane z myślą o potrzebach instytucji publicznych, zapewniając wszechstronne wsparcie w zakresie prawa, zarządzania i nowoczesnych technologii. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!
Management 3.0, czyli menadżer w świecie VUCAKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami. |
|
Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie?Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Rola mentora, zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee, wykorzystanie informacji zwrotnej, mentoring online |
|
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowymKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. |
|
Wczoraj kolega, dziś przełożony Budowanie autorytetu nowego menadżeraKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany. |
|
Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCAKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian. |
|
Turkusowe przywództwoKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. |
|
ZESPÓŁ 3E = Zarządzanie Emocjami, Energią i Elastycznością zespołuKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.W czasie kryzysu niezbędna jest kreatywność, świeże spojrzenie, pomysły na zmiany i ulepszenia – warto wciągnąć w ich poszukiwanie całą załogę! |
|
Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzaniaKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy. |
|
Lider transformacyjny – kiedyś przyszłość, dziś obowiązekKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni i dostrzegają wyzwania zanim zobaczą je inni.To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. |
|
Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Obsługa klienta z niepełnosprawnością, Szkolenie Zawodowe, Administracja, samorządowa, pomoc społeczna, administracja, . zamkniete, e-learning
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.