Zobacz szkolenie: Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat rodzajów oraz stopni niepełnosprawności, aktów prawnych dotyczących niepełnosprawności w Polsce, prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na temat niepełnosprawności. Rozwinie również i usprawni umiejętność komunikacji z osobą z niepełnosprawnością a tym samym przełamie lęki i bariery przed kontaktami z osobami z niepełnosprawnością, które mogą pojawia się u pracowników urzędu. Uczestnicy szkolenia nauczą się w jaki sposób postępować z klientem z niepełnosprawnością oraz poznają elementy savoir-vivre’u wobec osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
1. Wprowadzenie do tematyki niepełnosprawności
2. Rozwinięcie tematyki niepełnosprawności
3. Sposób komunikowania się z osobami niepełnosprawnymi
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
4. Obsługa osoby niepełnosprawnej, będącej klientem urzędu
5. Savoir-vivre wobec klientów z niepełnosprawnością
6. Niepełnosprawność u osób dorosłych a niepełnosprawność u dzieci
7. Wybrane zasady Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji z dnia 6 września 2001 r. w odniesieniu do obsługi osób z niepełnosprawnością
8. Równowaga w obsłudze klienta z niepełnosprawnością
9. Asertywność w kontakcie z niepełnosprawnym klientem urzędu
10. Podsumowanie
Nasze szkolenia dla administracji są zaprojektowane z myślą o potrzebach instytucji publicznych, zapewniając wszechstronne wsparcie w zakresie prawa, zarządzania i nowoczesnych technologii. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!
Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzaniaKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy. |
|
Lider transformacyjny – kiedyś przyszłość, dziś obowiązekKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni i dostrzegają wyzwania zanim zobaczą je inni.To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. |
|
Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy |
|
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTIKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać. |
|
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialnościKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. |
|
Trening mentalny online - FlowKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika. |
|
Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżeraKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. |
|
Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerówKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników. |
|
Siła i Odporność MenedżeraKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. |
|
Spotkania biznesowe on-lineKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Obsługa klienta z niepełnosprawnością, Szkolenie Zawodowe, Administracja, samorządowa, pomoc społeczna, administracja, . zamkniete, e-learning
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.