Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje, handlowe, obsługa klienta, Katowice. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-02-26

Było:1690zł

Jest:1490zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji

  • Termin: 2017-02-06 - 2017-02-07
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1280.00 1180 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1180.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji>>>

 

Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej.



Korzyści dla uczestników

  • Nabycie umiejętności kreatywnego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacji z klientami,
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony beneficjentów,
  • Ukształtowanie asertywnej postawy wobec beneficjenta,
  • Poznanie znaczenia i kluczowej roli obsługi Klienta w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej
  • Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
  • Dokonwywanie praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
  • Budowanie wspierających relacji w zespole
  • Efektywne współdziałanie w zespole
  • Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka ii jednostka –zespół
  • Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
  • Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)

 


Szkolenia
polecamy dla


Wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość),  mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.

 



Program szkolenia


Sesja 1: „Szlifowanie diamentów” - czynniki sukcesu w obsłudze klienta.

  • Obsługa klienta oparta na standardach firmowych i osobistych.
  • Standardy obsługi klienta „przyjazne klientowi”.
  • Sztuka kreowania wizerunku osób obsługujących klienta.
  • „Firma to również ja” – jak przyjąć postawę opartą na konsekwencji i odpowiedzialności?

Sesja 2: Gdzie leży klucz do świata klienta?

  • Typologia klienta, jako mapa prowadząca do budowy pozytywnych relacji i zrozumienia klienta.
  • Źródła satysfakcji i problemów poszczególnych typów klienta.
  • Zasady współpracy z różnymi programami klientów.

Sesja 3: Budowanie pozytywnych relacji z klientem.

  • Nawiązanie kontaktu z klientem – jak tworzyć pozytywne pierwsze wrażenie pokazując swą życzliwość, otwartość i profesjonalizm?
  • Poszukiwanie wspólnego pola z klientem – synchronizacja w obsłudze klienta.
  • Metody otwartego wyrażania pozytywnych intencji.
  • Zachowania wzbudzające zaufanie klienta.
  • Typowe błędy uniemożliwiające zbudowanie pozytywnych relacji z klientem (słowa, postawy, ton głosu i zachowania, których należy unikać).
  • Kształtowanie postawy zorientowanej na klienta.
  • Elementarne zasady savoir-vivre w kontakcie z klientem.

Sesja 4: Psychologia klienta – jak zrozumieć motywacje i problemy klientów?

  • Metody odkrywania motywów zachowań klienta (4 efektywne techniki).
  • Zrozumieć i uszanować świat klienta (postawy, wartości, przekonania i jego tok rozumowania).
  • Oferowanie pomocy w rozwiązywaniu problemów klienta.
  • Pozytywne emocje klienta – jak do nich dotrzeć i je podtrzymać?
  • Negatywne emocje klienta – jak je zrozumieć i neutralizować?
  • Zarządzanie informacją od klientów i proponowanie optymalnych rozwiązań.

Sesja 5: Profesjonalna komunikacja z klientem.

  • Metody aktywnego słuchania – klucz do zdobycia zaufania klienta.
  • Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów.
  • Trening języka korzyści i nawiązywania do zmysłów klienta.
  • Metody kierowania i podtrzymywania rozmowy.
  • Umiejętne zadawanie odpowiednich pytań gwarantujących powodzenie w rozmowie z klientem.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania „mowy ciała”.
  • Pozawerbalne symptomy kłamstwa, niezadowolenia, zdenerwowania oraz wrogości.

Sesja 6: Trudne sytuacje w obsłudze klienta.

  • Rozpoznanie indywidualnych postaw w sytuacjach konfliktowych.
  • Metody efektywnego rozwiązywania konfliktów.
  • Obiekcje, skargi i uwagi klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć? (7 technik)
  • Pomoc w sytuacjach beznadziejnych – proponowanie alternatyw odpowiadających potrzebom niezadowolonych klientów.
  • „Stanowczo, bez lęku” – podstawowe zasady kształtujące asertywną postawę i komunikację.
  • Świadome zarządzanie własnymi emocjami na poziomie sygnałów fizycznych i emocjonalnych.

Sesja 7: Czy klient wróci? – praktyczne metody budowania i pielęgnowania lojalności.

  • „Prywatny ambasador klienta w firmie”.
  • Budowanie stałego przepływu My-Klient.
  • Narzędzia indywidualnego podejścia do obsługi klienta.
  • Techniczne metody budowania lojalności z klientem: newsletter, pielęgnowanie ważnych okazji, itp.
  • Jak nie brać „zakładników”? – zgubne praktyki w budowaniu lojalności klientów.

 

Szkolenie prowadzi:
Ewa Gadomska

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

 

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel*** w centrum
  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2017-05-18 - 2017-05-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1280.00 1180 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-26 - 2017-06-27
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1280.00 1180 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Bilans za 2016 rok
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie jest dedykowane dla osób zajmujących się sporządzaniem sprawozdań finansowych i zamknięciem ksiąg rachunkowych.

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi.

Autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku osób 50+
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania własnego wizerunku, niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Bilans zamknięcia za 2016 r. w jednostkach sektora finansów publicznych (JSFP)
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest podniesienie i uporządkowanie wiedzy uczestników w obszarze szczególnych zasad rachunkowości budżetowej w zakresie prawidłowej ewidencji księgowej.

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane jest pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów oraz mają do czynienia z trudnymi sytuacjami wymagającymi profesjonalnych rozwiązań.

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z komunikowaniem się i rozwiązywaniem konfliktów. Pracując i nawiązując relacje z różnymi ludźmi ważne są elementy inteligencji emocjonalnej związane z komunikacją.

HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa?Czy dział ZZL może być partnerem biznesowym firmy?

Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Korzyści dla uczestników:Uzyskanie specjalistycznej wiedzy w zakresie funkcjonowania spółek handlowych w obrocie gospodarczym Pozyskanie umiejętności poprawnego konstruowania wybranych umów spółek handlowych

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.