Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-11-17

Było:1750zł

Jest:1490zł

Podstawowe informacje

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów

  • Termin: 2020-05-07 - 2020-05-07
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1020.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy do odwiedzenia Naszej strony internetowej:

Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów>>>


Każda firma potrzebuje dobrych pracowników, odpowiednio dopasowanych do jej wymogów, które z kolei są pod wpływem presji rynku, jego potrzeb i możliwości.


W dzisiejszych czasach - ludzie, którzy chcą być odpowiedzialni za proces rekrutacji i selekcji w firmie powinni umieć wykorzystywać dwie różne umiejętności - jedną do podejmowania decyzji dot. zatrudnienia, drugą do zbierania informacji. Celem warsztatu jest nabycie tych właśnie umiejętności, a co za tym idzie, nauczenie się wykorzystywania narzędzi selekcji opartych nie tylko na profilu idealnego kandydata, ale również obejmujące badanie dopasowania pracownika do kultury organizacyjnej firmy, jej celów biznesowych, wizji i misji; sposobu zarządzania i relacji zespołowych.

 

Korzyści dla uczestników

  • uświadomienie sobie korzyści i zalet (m.in. dopasowanie kandydatów do charakteru stanowiska; właściwa selekcja wstępna; zmniejszenie rotacji) właściwego przygotowania się do procesu rekrutacyjnego
  • sporządzanie profilu zawodowego i kompetencyjnego pracownika
  • dokonywanie analizy zalet stanowisk w firmie i zainteresowanie ofertą pracy odpowiednich kandydatów
  • analiza aplikacji pod kątem potrzeb firmy
  • przeprowadzenie efektywnej rozmowy rekrutacyjnej

 

 

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie skierowane do menedżerów liniowych biorących czynny udział w selekcji pracowników do swoich działów; jak również do pracowników działów personalnych odpowiedzialnych za rekrutację i selekcję pracowników.

 

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w grupach
  • gry symulacyjne/ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ankiety
  • wykłady

 

 

Program szkolenia

 

MODUŁ I. WPROWADZENIE - CZYM JEST PROCES REKRUTACJI I SELEKCJI

 

  1. Znaczenie doboru i utrzymania  pracowników we współczesnym świecie biznesu
  2. Nasze dotychczasowe dobre i trudne doświadczenia związane z rekrutowaniem
  3. Kto powinien być odpowiedzialny za rekrutację - aby była najbardziej efektywna

 

 

 

MODUŁ II. WŁAŚCIWY PRACOWNIK NA WŁAŚCIWYM MIEJSCU - TWORZENIE PROFILU STANOWISKA DO CELÓW REKRUTACJI I SELEKCJI

 

  1. Profil pracownika  jako informacja o sukcesie a nie tylko o umiejętnościach
  2. Analiza kompetencji potrzebnych na kluczowe stanowiska w firmie

 

 

 

MODUŁ III. GDY POJAWIĄ SIĘ APLIKACJE - METODY ANALIZY DOKUMENTÓW

 

  1. Analiza dokumentów aplikacyjnych - czyli, co można wyczytać „między wierszami” i na co zwracać uwagę
  2. Wstępna selekcja - wykorzystanie wywiadu telefonicznego: standardy prowadzenia rozmów telefonicznych - o co spytać kandydata; jakich tematów nie poruszać

 

 

 

MODUŁ IV. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA OPARTA NA KOMPETENCJACH

 

  1. Struktura rozmowy kwalifikacyjnej
  2. Najczęstsze zagrożenia i błędy występujące podczas rozmów rekrutacyjnych
  3. Techniki prowadzenia rozmów rekrutacyjnych - zadawanie pytań/ scenki/ itp.
  4. Wykorzystanie indywidualnych formularzy  „Oceny Kandydata” dostosowanych do profilu  stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
  5. Ocena motywacji kandydata - wypatrywanie oznak przyszłego sukcesu

 

 

 

MODUŁ V. INNE NARZĘDZIA SELEKCJI PRACOWNIKÓW

 

  1. Jak i dla jakich stanowisk przeprowadzać Ośrodki Oceny czyli Assesment Center
  2. „Próbki pracy” - dodatkowe narzędzie selekcyjne
  3. Wszystko o testach: psychologicznych, osobowościowych, wiedzy
  4. Matryca Oceny najlepszych kandydatów dostosowana do wymogów stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
  5. Jak nie stracić nowego „talentu” w ciągu tygodnia - czyli praktyczny Plan Wdrożenia Nowego Pracownika do firmy

 

 

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA


 

 

Szkolenie prowadzi

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Centrum Biznesowe Tarasy
Termin: 2019-10-28 - 2019-10-28
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 880.00 zł
Termin: 2020-01-10 - 2020-01-10
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)

-50zł

Najnowsze szkolenia:

Poprawność językowa pism urzędowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zdobycie wiedzy z zakresu gramatyki opisowej i stylistyki potrzebnej przy właściwej konkstrukcji tekstuNabycie umiejętności krytycznego czytania tekstu w celu jego korektyPoprawa kompetencji językowych w pismach urzędowych

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy...

Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Psychologia obsługi klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta?

Zarządzanie stresem i automotywacja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

To stare powiedzenie najpełniej sprawdza się w naszej pracy. Jak to możliwe? I jak sprawić, żeby wszystko udało się załatwić w 8 godzin, by móc ze spokojnym sumieniem oddalić się do domu i do swoich prywatnych spraw?

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, ...

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów, Szkolenie Dział Personalny HR, Zarządzanie, rekrutacja i selekcja personelu, HR, rekrutacja, zarządzanie talentami, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.