Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 32-091 Michałowice, Małopolskie
  • LEGIONOWA 18A,
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>> 

 

Negocjacje to szczególnie ważna umiejętność ze względu na jej powszechność i możliwe efekty. Jak skutecznie przygotować się i przeprowadzić negocjacje? Pozwoli Ci na to wiedza, nie tylko na temat samego procesu negocjacji, faz, stylów i technik, ale również na temat budowania relacji, wywierania wpływu, argumentowania i sposobów rozwiązywania konfliktu. Podczas warsztatu negocjacyjnego będziesz mógł uczestniczyć w grach negocjacyjnych, które pozwolą na bliższe poznanie procesu negocjacyjnego.

 

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie stylów i technik negocjacyjnych oraz sposobów rozwiązywania konfliktów
  • Wiedza, na czym polegają psychomanipulacje i czym manipulacja różni się od wywierania wpływu
  • Możliwość przećwiczenia poznanych technik podczas warsztatów
  • Umiejętność kontroli własnych emocji



Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zdobyć umiejętności związane z negocjacjami i przećwiczyć poznane techniki podczas warsztatów.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w parach i grupach
  • praca indywidualna 
  • test 
  • dyskusja kierowana 
  • ćwiczenia indywidualne 
  • analizy przypadków 
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia

 

Struktura zajęć:

  • praca warsztatowa 80% i mini wykłady 20%

 

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do negocjacji
    • Pojęcie negocjacji
    • Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji
  2. Kompetencje negocjatora
    • Cechy i osobowość negocjatora
    • Zachowania i postawy negocjatorów podczas negocjacji
    • Znaczenie emocji w sytuacjach trudnych w negocjacjach
    • Ćwiczenie indywidualne - Moje emocje
  3. Typy i style negocjacyjne
    • Typy negocjacji: Przegrana – przegrana; Wygrana – przegrana; Wygrana – wygrana.
    • Style negocjacji: styl twardy, styl miękki, styl rzeczowy
    • Ćwiczenie: Nasze negocjacje
  4. Proces negocjacji i jego fazy
    • Kiedy podejmować negocjacje?
    • Przygotowanie do negocjacji – dlaczego jest takie ważne?
    • Moje cele negocjacyjne - ćwiczenie
    • Zespół negocjacyjny
    • Role grupowe w procesie negocjacji
    • Otwarcie negocjacji - budowanie atmosfery
    • Przedstawienie oferty
    • Plan awaryjny – BATNA
    • Warsztat negocjacyjny: gra negocjacyjna. Cz.1
  5. Strategie negocjacyjne
    • Konflikt czy współpraca?
    • Strategie negocjacyjne oraz przesłanki ich stosowania
    • Ćwiczenie: Autodiagnoza - mój preferowany styl reakcji na sytuację kryzysową
    • Wybór stylu rozwiązywania konfliktu
    • Przezwyciężanie impasu
  6. Znaczenie komunikacji w negocjacjach
    • Niezbędnik komunikacyjny negocjatora – narzędzia komunikacyjne
    • Komunikowanie perswazyjne
  7. Argumentowanie
    • Argumentacja racjonalna i emocjonalna - o tym, że ludzie pragną bezpieczeństwa, uznania i pieniędzy
    • Argumenty jedno- i dwustronne
    • Język korzyści
    • Ćwiczenie w grupach: Argumenty
  8. Taktyki negocjacyjne
  9. Manipulowanie w negocjacjach
    • Chwyty manipulacyjne
    • Metody obrony przed manipulacjami
    • Asertywność negocjatora
    • Warsztat negocjacyjny: gra negocjacyjna. Cz.2
  10. Błędy negocjacyjne
    • Płaszczyzna interpersonalna - psychologiczne wymiary procesu negocjacyjnego
    • Płaszczyzna interpersonalna - wywieranie wpływu społecznego
    • Zamknięcie negocjacji
  11. Podsumowanie szkolenia: ćwiczenie

 

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Krótkie filmy w social mediach
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje.

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne.

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, menedżerskie, biznesowe, . otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.