Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • 01-971 Warszawa, Mazowieckie
  • Farysa 64
  • Telefon: 505 273 550
  • Fax: 22 266 08 51
  • Email: biuro@projektgamma.pl
  • www: www.projektgamma.pl
Firma szkoleniowa Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

IDEA SZKOLENIA

 

Autorytet to moc przełożonego w nadawaniu impetu swoim decyzjom. W obecnych czasach, w których „reguły gry” zmieniają się nieustająco, a wszyscy są zmęczeni niepewnością to właśnie przełożony jest osobą, która może przeprowadzić zespół przez wyzwania – pod warunkiem, że ten mu uwierzy.


Szkolenie budowanie autorytetu szefa będzie pracować na dwóch poziomach – poza uświadamianiem, autoanalizą uczestnicy będą głównie ćwiczyć, trenować umiejętności.

  • Korzystanie z narzędzia analizy wizerunku – okno Johari (również w kontekście kontaktu online z zespołem)
  • Rozpoznanie i świadome wykorzystywanie typów władzy
  • Kreowanie wizerunku przełożonego na poziomie werbalnym i niewerbalnym
  • Budowanie autorytetu przełożonego
  • Korzystanie expose przełożonego w budowaniu autorytetu
  • Komunikowanie trudnych decyzji
  • Prowadzenie zebrań
  • Wygłaszanie mów motywacyjnych
  • Zarządzanie emocjami w interakcjach z pracownikami
  • Umiejętność egzekwowania standardów firmowych

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Koncepcja Okien Johari
  • Etapy rozwoju podczas szkolenia
    • Etap 1 – uporządkowanie własnego wizerunku w oknach Johari
    • Etap 2 – stworzenie efektywnego wizerunku lidera
    • Etap 3 – praca rozwojowa – wprowadzanie nowych elementów do wizerunku oraz przenoszenie ich pomiędzy oknami

2. 4 fundamenty autorytetu lidera / menedżera

  • Odwaga
    • Działanie zgodnie z wymaganiami sytuacji, nie z osobistymi preferencjami
    • Unikanie autopobłażania i wykazywanie się determinacją
    • Przykłady praktycznego wykorzystania odwagi w decyzjach zarządczych
  • Rozwaga
    • Uważne rozważanie konsekwencji przed podjęciem działań
    • Zastosowanie rozwagi w kontekście zobowiązań zawodowych
    • Wpływ rozwagi na proces podejmowania decyzji i ich efektywność
  • Intencje
    • Jasna komunikacja celów i motywacji
    • Wyjaśnianie pobudek stojących za decyzjami i działaniami
    • Jak klarowne intencje wpływają na percepcję lidera przez zespół
  • Rezultaty
    • Historia dokonań jako dowód właściwych decyzji
    • Podkreślanie znaczenia osiągniętych wyników
    • Zarządzanie w oparciu o osiągnięte sukcesy i ich wpływ na reputację lidera
  • Ujawnianie własnych modeli myślowych w powyższych zakresach jako element mistrzostwa osobistego Petera Senga

3. Odwaga menedżerska

  • Czym się różnią decyzje odważne od wygodnych (konsekwencje pierwszego rzędu, drugiego i trzeciego)
  • Pułapka drugiego poziomu przywództwa Maxwella (zdobyłem sympatię i nie chcę jej stracić) – trening
    • Jak odmawiać ?
    • Jak reagować na presję i manipulację?
    • Jak formułować, trudne w odbiorze, oczekiwania
  • Rozumienie własnej roli w relacji organizacja – pracownicy
    • Kogo reprezentuję w rozmowie z przełożonym (perspektywa zespołu czy organizacji)
    • Jaką pozycję zajmuję wprowadzając zmiany organizacyjne (perspektywa zarządcza vs. pracownicza)

4. Rozwaga menedżerska

  • Technika dwóch foteli
    • Fotel kolegi – co myślę o tej sytuacji jako kolega
    • Fotel przełożonego – czego
    • Jak podczas rozmowy „przełączać się między fotelami”
  • Emocje w rozmowach z pracownikami
    • Sekwestracja emocji – reagowanie pod wpływem emocji vs. traktowanie emocji jako feedbacku dla samego siebie
    • Sygnały, które powinny skłaniać do przerwy w rozmowie z pracownikiem (aby dać sobie czas do namysłu)
  • Sprawiedliwość w podejmowaniu zobowiązań
    • Rozróżnianie sprawiedliwości i wspaniałomyślności
    • Tworzenie zasad i odwoływanie się do nich (co oznacza dla mnie sprawiedliwość i jak interpretuję zasady)
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach
    • Pierwsza warstwa – co zrobić z trudną sytuacją
    • Druga warstwa – dlaczego w ogóle do niej doszło ?

5. Intencje

  • Koncepcja kapitału zaufania Stephena Covey’a
    • Każda interakcja powiększa bądź pomniejsza kapitał zaufania między dwojgiem ludzi
    • Jeżeli zaufania nie ma najmniejszy błąd uznawany jest za przejaw złej woli
    • Komunikowanie się z podkreśleniem intencji powiększa kapitał zaufania
  • Wygłaszanie expose lidera (online vs bezpośrednie)
    • Przedstawienie intencji
    • Przedstawienie celów
    • Zdefiniowane zasad kluczowych
    • Określenie wartości
    • Określenie minimalnych granic
    • Określenie swoich oczekiwań
    • Zasady wygłaszania expose szefa
    • Rola emocji w expose szefa
  • Jak wplatać intencje do komunikacji z pracownikami – trening
    • Sytuacje organizacji pracy
    • Delegowanie zadań
    • Sytuacje rozwojowe
    • Komunikacja elektroniczna
    • Negocjacje i dochodzenie do porozumienia

6. Reputacja menedżerska

  • Koncepcja Okien Johari
  • 4 obszary wiedzy, wizerunku – gdzie jestem teraz ?
    • Obszar otwarty (arena)
    • Obszar ukryty (fasada)
    • Obszar ślepy (ślepy punkt)
    • Obszar nieznany
    • Zdefiniowanie obszaru otwartego (samodzielnie każdy uczestnik)
    • Zdefiniowanie obszaru ślepego (poprzez inf. zwrotną)
  • Stworzenie indywidualnego planu rozwoju (IPR)
  • Uwzględnienie nowych informacji na własny temat
  • Wybór strategii autoprezentacyjnej (ale nie przez słowa tylko przez czyny i konsekwnecję)
  • Analiza SWOT
    • Mocne strony – to czego nie zmieniam i zamierzam eksponować
    • Słabe strony – tu decyzja, które elementy zamierzam poprawić
    • Zagrożenia – to nad czym mam najmniejszą kontrolę – jak ją zwiększyć (zwłaszcza w pierwszej fazie rozwoju)
    • Szanse – w czym zmiana przyjdzie mi najłatwiej
  • Lista niezbędnych umiejętności potrzebnych, żeby budować reputację

7. Komunikowanie trudnych decyzji ( z podkreślaniem intencji)

  • Nazwanie celu spotkania
  • Dobór wymiaru rozmowy – ludzki – rzeczowy
  • Odpowiednia forma decyzji
    • Osobista odpowiedzialność
    • Nie odwołalny charakter
    • Szybki czas przekazania decyzji
    • Krótkie i rzeczowe uzasadnienie
    • Ewentualna obrona decyzji (zdarta płyta i dalej parafraza sytuacyjna)
    • Umiejętność zamknięcia spotkania
  • Emocje podczas komunikowania trudnych decyzji
    • Nazywanie własnych emocji
    • Obniżanie stresu negatywnego
    • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – zadaniowe podejście do radzenia sobie z emocjami

8. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

Nasze szkolenia menedżerskie

Przeszkoliliśmy ponad 50 tys. osób na stanowiskach menedżerskich – poprzez szkolenia online‘owe, stacjonarne oraz w formatach hybrydowych. Szkolenia dla menedżerów prowadzą trenerzy z dużym doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych i trenerskim. Wybierz nasze szkolenia menedżerskie. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!

Najnowsze szkolenia:

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.

Lider transformacyjny – kiedyś przyszłość, dziś obowiązek
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni i dostrzegają wyzwania zanim zobaczą je inni.To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją.

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy

Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać.

Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi.

Trening mentalny online - Flow
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika.

Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi.

Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

Siła i Odporność Menedżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie.

Spotkania biznesowe on-line
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online).

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania, Szkolenie Menedżerskie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.