Zapraszamy na naszą stroną interentową:
Media Relations - warsztat PR Managera>>>
Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia nauczysz się jak pisać newsy, artykuły czyli tworzyć treści atrakcyjnych dla mediów. Jak przygotować się do wywiadu, wystąpienia publicznego. Zobaczysz jak wygląda budowanie relacji z dziennikarzami, jak przygotowywać materiały i w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations. Czym są różnorodne spotkania: konferencja prasowa, briefing, śniadanie prasowe czy press tour.
Podczas warsztatu dowiesz się jak tworzyć bazę mediów, jak pozyskiwać patronaty medialne, jak zbudować zaufanie mediów oraz co robić w sytuacjach kryzysowych gdy dziennikarze dzwonią i dzwonią.
Cele szkolenia:
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
Szkolenie polecamy dla:
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. POZNAJ MEDIA: CZY TRZEBA SIĘ ICH BAĆ?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”
MODUŁ II. KONTAKT Z MEDIAMI: PRZYGOTUJ SIĘ
Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”
MODUŁ III. WYWIADY, WYSTĄPIENIA, KONFERENCJE PRASOWE NIE TAKIE STRASZNE
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztaty planowania wybranego spotkania z mediami, warsztat budowania marki eksperta
MODUŁ IV. SYTUACJA KRYZYSOWA: JAK SOBIE PORADZIĆ?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia podręcznika zarządzania systuacją kryzysową
TRENER:
Szkolenie prowadzi:
WIKTORIA CZARNECKA
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamianiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Krótkie filmy w social mediachAVENHANSEN Sp. z o.o.Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje. |
|
Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowejAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne. |
|
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznychAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...) |
|
Negocjacje zakupowe w praktyceAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
MEDIA RELATIONS - warsztat PR managera, Szkolenie Marketingowe, Zarządzanie, zarządzanie, PR, menedżerskie, kierownicze, inne, social media, Kraków. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.