Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefoniczne
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie z biznesowych rozmów telefonicznych obejmuje m.in. zagadnienia: czym są relacje biznesowe, specyfika rozmów telefonicznych, komunikacja werbalna i niewerbalna, radzenie sobie w stresujących sytuacjach, perswazja a manipulacja w rozmowie, skuteczne kończenie rozmowy.
OPIS SZKOLENIA:
„Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś,
ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli."
Maya Angelou
We współczesnym pędzącym świecie oczekuje się, że również komunikacja powinna być szybka, skuteczna i przejrzysta. Z drugiej strony budowanie długotrwałych relacji z klientami, partnerami biznesowymi czy też pracownikami jest kluczowe i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizacji. Jak budować relacje oparte na zaufaniu, wiarygodności i autentyczności, a jednocześnie dostosowywać się do zmiennych warunków rynkowych i potrzeb otaczającego świata?
Zapraszamy na szkolenie realizowane w formule warsztatów kompetencyjnych, które nauczy uczestników, jak kreować dobre, wartościowe relacje biznesowe podczas rozmów telefonicznych.
Uczestnicy szkolenia otrzymają wiele praktycznych wskazówek i rekomendacji, a przede wszystkim sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, by budować wartościowe relacje biznesowych.
Podczas szkolenia obowiązuje zasada: minimum nudnej teorii – maksimum przydatnej praktyki!
Cele szkolenia:
Szkolenie warsztatowe obejmie istotną tematykę:
Korzyści ze szkolenia:
OSOBISTE
NA POZIOMIE ORGANIZACJI
Adresaci szkolenia:
Metody szkoleniowe:
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,bieznesowe-rozmowy-telefoniczne-tek.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone celeJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie. |
|
Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneStres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu. |
|
Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.J.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne. |
|
Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.J.G.Training szkolenia specjalistyczneProponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową. |
|
Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawneJ.G.Training szkolenia specjalistyczneProponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji. |
|
Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem. |
|
Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych. |
|
Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanegoJ.G.Training szkolenia specjalistyczneW trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji. |
|
Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefonicz, Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, online. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.