Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefonicz

  • Termin: 2025-05-15 - 2025-05-16
  • Lokacja: online, Mazowieckie
  • Cena netto: 1490.00 zł
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefoniczne


Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie z biznesowych rozmów telefonicznych obejmuje m.in. zagadnienia: czym są relacje biznesowe, specyfika rozmów telefonicznych, komunikacja werbalna i niewerbalna, radzenie sobie w stresujących sytuacjach, perswazja a manipulacja w rozmowie, skuteczne kończenie rozmowy.


OPIS SZKOLENIA:


 

„Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś,
ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli."

Maya Angelou

 

We współczesnym pędzącym świecie oczekuje się, że również komunikacja powinna być szybka, skuteczna i przejrzysta. Z drugiej strony budowanie długotrwałych relacji z klientami, partnerami biznesowymi czy też pracownikami jest kluczowe i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizacji. Jak budować relacje oparte na zaufaniu, wiarygodności i autentyczności, a jednocześnie dostosowywać się do zmiennych warunków rynkowych i potrzeb otaczającego świata?

 

Zapraszamy na szkolenie realizowane w formule warsztatów kompetencyjnych, które nauczy uczestników, jak kreować dobre, wartościowe relacje biznesowe podczas rozmów telefonicznych.

 

Uczestnicy szkolenia otrzymają wiele praktycznych wskazówek i rekomendacji, a przede wszystkim sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, by budować wartościowe relacje biznesowych.

 

Podczas szkolenia obowiązuje zasada: minimum nudnej teorii – maksimum przydatnej praktyki!

 

Cele szkolenia:

 

Szkolenie warsztatowe obejmie istotną tematykę:

 

  • psychologii wpływu społecznego i socjologii relacji,
  • clienting – sztukę kreowania relacji w formacie B2B oraz B2C,
  • argumentacji, perswazji i radzenia sobie z wątpliwościami, zastrzeżeniami i obawami podczas biznesowych rozmów telefonicznych,
  • unikania manipulacyjnych pułapek ze strony rozmówcy,
  • zarządzania emocjami, radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
  • asertywności.

 

Korzyści ze szkolenia:

 

OSOBISTE

 

  • Zwiększenie kompetencji przekładających się na większą pewność siebie w rozmowach z klientami.
  • Umiejętność identyfikacji potrzeb klienta / partnera biznesowego / rozmówcy, a w konsekwencji umiejętność prowadzenia przyjemnej i jednocześnie efektywnej rozmowy.
  • Zarządzanie rozmową, pozwalające radzić sobie z zastrzeżeniami rozmówców przez telefon, a tym samym zwiększenie liczby skutecznych połączeń.
  • Zwiększenie efektywności i przejrzystości przekazu, co w dłuższej perspektywie przekłada się na lepsze wyniki finansowe.

 

NA POZIOMIE ORGANIZACJI

 

  • Pozytywne opinie i rekomendacje od zadowolonych klientów, co wpływa pozytywnie na reputację firmy.
  • Inwestycja w profesjonalną obsługę, która buduje pozytywny wizerunek i markę.
  • Wyróżnianie się na rynku dzięki doskonałej obsłudze, co przyciąga nowych klientów, a tym samym buduje przewagę konkurencyjną.
  • Zwiększenie sprzedaży, ponieważ satysfakcja klientów skłania ich do zakupu dodatkowych produktów lub usług.
  • Mniejsza rotacja pracowników ze względu na dbałość pracodawcy o podnoszenie ich kwalifikacji – ludzie czują się zmotywowani i zadowoleni z pracy.
  • Zwiększenie lojalności i utrzymanie zysków – klienci, którzy doświadczają profesjonalnej obsługi, chętniej wracają.

 

Adresaci szkolenia:

 

  • Pracownicy BOK oraz helpdesk
  • Konsultanci call center
  • Administracja biurowa
  • Pracownicy recepcji
  • Sprzedawcy
  • Handlowcy

 

Metody szkoleniowe:

 

  • Warsztaty z atrakcyjną prezentacją multimedialną
  • Tworzenie mapy myśli
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Dyskusje i wymiana doświadczeń między uczestnikami
  • Case study

 

>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,bieznesowe-rozmowy-telefoniczne-tek.html


  • online
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone cele
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie.

Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Stres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu.

Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne.

Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową.

Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawne
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.

Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem.

Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.

Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanego
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

W trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji.

Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztaty
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefonicz, Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, online. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.